На главнуюНаписать письмоКарта сайта
Пошук по сайту:

НОВИНИ

22. 09. 2017

КП «Міська інфраструктура» ДМР організовує свято Місто майстрів

Детальніше

20. 09. 2017

Управління праці та соціального захисту населення Центральної районної у місті Дніпрі ради інформує

Детальніше

Баннер
НОВИНИ ВСЕ ПРО ЖИТЛОВІ СУБСИДІЇ

20.09.2017

Управління праці та соціального захисту населення Центральної районної у місті Дніпрі ради інформує

З 19.08.2017 постановою Кабінету Міністрів України від 18.08.2017  № 609 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» внесено зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (із змінами).

- Субсидія не може призначатися одночасно за місцем реєстрації особи та місцем її фактичного проживання.

- У разі смерті особи, якій було призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, надання субсидії не припиняється до закінчення строку її призначення за умови, що у житловому приміщенні (будинку) зареєстровані інші особи, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

- У разі смерті особи, якій було призначено субсидію на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, така субсидія виплачується одній з осіб, з урахуванням яких було призначено субсидію, за заявою такої особи.

- У разі коли в житлових приміщеннях (будинках) зареєстровані неповнолітні діти, які залишилися без батьківської опіки (піклування), або недієздатні особи працездатного віку, над якими встановлено опіку, субсидія призначається за заявою опікуна (піклувальника) і розраховується виходячи з розміру пенсії у зв’язку з втратою годувальника та інших видів пенсії і соціальних виплат, які отримує опікун (піклувальник) на підопічних дітей та недієздатних осіб. Розміри пенсії у зв’язку з втратою годувальника та інших видів пенсії і соціальних виплат, які отримує опікун (піклувальник) на підопічних дітей і недієздатних осіб, не враховуються до сукупного доходу опікуна (піклувальника) у разі його звернення за призначенням субсидії за місцем реєстрації.

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається виходячи із середньомісячного сукупного доходу осіб, які зареєстровані у житловому приміщенні і яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, за два квартали, що передують місяцю, що передує місяцю, з якого призначається субсидія, а субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - виходячи з розміру доходу за попередній календарний рік.

Розрахунок субсидії на опалювальний сезон у жовтні здійснюється на підставі доходів за перший - другий квартали поточного року.

У разі коли на час звернення за призначенням субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг особа є непрацюючим пенсіонером, який декларує відсутність в останньому місяці періоду, за який враховуються доходи, інших доходів, крім пенсії, до її середньомісячного сукупного доходу враховується розмір пенсії за такий місяць.

Враховуючи вище зазначені зміни при розрахунку субсидії з 01.05.2017 у разі отримання інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг, загальна сума якої перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, субсидія на наступний строк не призначається.

Громадянин,  якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом місяця  поінформувати  структурний  підрозділ з питань соціального захисту  населення  про  зміну  складу  зареєстрованих у житловому приміщенні  (будинку)  осіб  (орендар  -  про  осіб,  які фактично проживають),   їх   соціального   статусу,   переліку  отримуваних житлово-комунальних   послуг,   умов  їх  надання,  підприємств  - виробників/виконавців   житлово-комунальних   послуг,   закінчення строку реєстрації місця перебування, купівлю товарів або оплату послуг, передбачених підпунктом 5 пункту 5 цього Положення, шляхом подання відповідних документів. У разі зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб подаються також нові заява і декларація.

24.05.2017

Управління праці та соціального захисту населення Центральної районної у місті Дніпрі ради інформує:

постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” прийняті зміни до порядку надання субсидії з 01.05.2017 року

 

Стосовно періоду врахування доходів для призначення субсидії та порядку отримання інформації про доходи

Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” (далі – Постанова) передбачено врахування доходів для призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг за чотири квартали, що передують місяцю, попередньому до місяця, з якого призначається субсидія. Тобто при здійсненні розрахунку субсидії на наступний період у травні для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді, враховуються доходи за період з квітня попереднього року по березень поточного року включно.

Таким чином, враховуватимуться більш актуальні доходи, а не за попередній календарний рік.

Інформація про доходи отримуватиметься, як і раніше, від ДФС у порядку, що діє зараз.

Крім того запроваджується обмін інформацією на центральному рівні з Пенсійним фондом України з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Відповідний порядок опрацьовується Державним підприємством «Інформаційно-обчислювальний центр Мінсоцполітики» з Пенсійним фондом України.

ДП ІОЦ розробляє програмне забезпечення для підвантаження отриманої інформації про доходи в базу даних отримувачів субсидії, на підставі якої визначатиметься середньомісячний сукупний дохід.

Органи соціального захисту населення, які користуються іншим програмним забезпеченням, мають забезпечити його доопрацювання з урахуванням зазначених змін.

Звертаємо увагу, що змінюється період отримання доходів лише при призначенні субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. При призначенні субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива і скрапленого газу та субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива, скрапленого газу і оплату житлово-комунальних послуг враховуються доходи за попередній календарний рік.

Монетизація залишків невикористаних коштів субсидії на опалення

Невикористані суми субсидії для відшкодування витрат на оплату послуг з газо- та електропостачання для індивідуального опалення в обсягах, що не перевищують вартості 100 куб. метрів природного газу або вартості 150 кВт•г електричної енергії, відтепер не залишатимуться на рахунках отримувачів в організаціях, а перераховуватимуться на особовий рахунок одержувача субсидії в банківській установі або виплачуватимуться через поштові відділення.

Списки осіб, у яких зазначаються відповідні суми невикористаної субсидії, подаються до 1 червня управлінню соціального захисту населення підприємствами – надавачами послуг.

Управління соціального захисту має повідомити зазначених осіб про необхідність подання до 1 вересня заяви, в якій вказується спосіб виплати (банк або пошта) та необхідні реквізити, зокрема, особовий рахунок одержувача в банківській установі.

Стосовно обрахування доходу для призначення субсидії

Районним державним адміністраціям, виконавчим органам міських, районних у містах рад або утвореним ними комісіям надано право приймати рішення щодо врахування при призначенні субсидії фактичних розмірів доходів для працездатних громадян, середньомісячний сукупний дохід яких менший прожиткового мінімуму і які не отримують ні один із видів доходу, зазначених у абзаці четвертому пункту 12 Положення. Такі рішення доцільно приймати в першу чергу щодо осіб, які надають соціальні послуги.

Стосовно призначення субсидії за наявності заборгованості з оплати послуг з оплати послуг. Інформацію про суму такої заборгованості надаватимуть підприємства-надавачі послуг на запит органу соціального захисту населення (пункт 13 Положення).

За наявності такої заборгованості субсидія на наступний термін не призначається, про що управління соціального захисту населення має поінформувати громадянина. Якщо протягом двох місяців з дати інформування громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку – з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору. Зазначений термін може бути продовжений на підставі рішення комісії за наявності поважних причин.

Стосовно призначення субсидії за зареєстрованим місцем перебування

У разі реєстрації місця перебування особи субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення на термін, що не перевищує шести місяців з дати реєстрації місця перебування. На наступний строк субсидія призначається за особистим зверненням громадянина після продовження реєстрації місця перебування.

Щодо повернення залишків невикористаних сум субсидій

Постановою передбачено повернення до державного бюджету після закінчення опалювального сезону надавачами послуг сум невикористаних субсидій на оплату послуг з централізованого постачання холодної та гарячої води і водовідведення за термін отримання останньої субсидії конкретним одержувачем.

Про повідомлення про призначення субсидії

Повідомлення про призначення субсидії може надсилатись електронною поштою (за наявності відповідного реквізиту). Заявник може бути поінформований про призначення (непризначення) субсидії засобами мобільного зв’язку (смс-повідомлення).

Стосовно термінів опалювального періоду для індивідуального опалення:

Передбачено розраховувати розмір субсидії на опалювальний сезон для домогосподарств, які використовують природний газ або електричну енергію для індивідуального опалення, з урахуванням тривалості опалювального періоду з 16 жовтня по 15 квітня включно без подальшого перерахунку.

 

 

Зміни до соціальних нормативів

Постановою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 „Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування” в частині встановлення соціальної норми житла для домогосподарств, що складаються з однієї-двох непрацездатних осіб у розмірі 75 кв. м на домогосподарство. При цьому комісії матимуть право, як і раніше, призначати субсидію на понаднормову площу.

 

 

Зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 534

Деякі питання надання субсидій для відшкодування витрат на оплату послуги з централізованого опалення (теплопостачання) та послуг з газо- та електропостачання для індивідуального опалення

 

Постановою внесено наступні зміни до Порядку розрахунку та повернення до бюджету невикористаних сум субсидії на оплату опалення:

–     порядок застосовується для розрахунку невикористаної суми субсидії на оплату послуг з централізованого постачання холодного і гарячого водопостачання та водовідведення;

–      розрахунок невикористаних сум субсидій проводиться організаціями-надавачами послуг до 1 червня;

–      скориговано формулу, за якою проводиться розрахунок, у зв’язку з тим, що повертається загальна сума невикористаних субсидій на індивідуальне опалення, частина якої потім монетизується.

10.04.2017

З 01.05.2017 року  управління праці та  соціального  захисту населення без звернення громадян на наступний період домогосподарствам,  які  отримували  субсидію у попередньому періоді, крім  орендарів житлового приміщення та осіб, які звертаються за субсидією  на  скраплений  газ,  тверде  та  рідке пічне побутове паливо. Після отримання необхідної інформації для призначення субсидії , спеціалістами управління буде прийняте рішення  про призначення  (непризначення)  субсидії\ на наступний період для домогосподарств за відсутності в них змін та письмово проінформують про прийняте рішення громадян.

10.04.2017

Після   закінчення   строку   отримання  субсидії  самостійно здійснить з 01.05.2017 року  розрахунок   субсидії   на   наступний   період   для домогосподарств,  які  отримували  субсидію у попередньому періоді, за відсутності в них змін (крім  орендарів житлового приміщення та осіб, які звертаються за субсидією  на  скраплений  газ,  тверде  та  рідке пічне побутове паливо).  Для  цього  спеціалісти управління  зберуть  необхідну  інформацію для призначення субсидії, без звернення громадян і після  отримання  зазначеної  інформації приймуть  рішення  про  призначення  (непризначення)  субсидії та письмово проінформують про прийняте рішення громадян.

16.11.2016

Зміни до порядку надання субсидії

З 01.05.2016 року особам, які мають право на пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, при призначенні субсидії враховується вартість плати за послуги без урахування пільг. У разі призначення таким особам житлової субсидії їм не нараховуються відповідні пільги.

Збільшено розміри доходів, які враховуються до сукупного доходу для фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку, до:

-  двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, – для платників єдиного податку першої групи;

-  трьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, – для платників єдиного податку другої групи,

-  чотирьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, – для платників єдиного податку третьої групи.

Передбачено можливість подання заяви і декларації для призначення субсидії в електронному вигляді (у тому числі з використанням електронного цифрового підпису). Отримані таким чином заяви та декларації, у яких відсутній підпис громадянина, опрацьовуються лише після їх підпису протягом місяця. Якщо заявник не підписав заяву і декларацію в зазначений строк, мають бути подані нові заява і декларація.

Після закінчення опалювального сезону:

сума невикористаної субсидії на оплату послуг з централізованого опалення (теплопостачання) повертається виробником/виконавцем таких послуг до бюджету в повному обсязі.

частина невикористаної суми субсидії на оплату послуг індивідуального опалення (теплопостачання), що еквівалентна вартості (станом на 1 травня нового неопалювального сезону) 100 куб. метрів природного газу або вартості 150 кВт•г електричної енергії (в разі використання природного газу/електричної енергії для індивідуального опалення), зараховується виконавцем/виробником як оплата послуг, у тому числі обов’язкової частки платежу домогосподарства, на наступні розрахункові періоди.

У разі зміни цін і тарифів на послуги, для оплати яких призначено субсидію, перерахунок субсидії в межах установленого строку її призначення проводиться без звернення громадян.

Громадяни,  яким призначено  субсидію, зобов’язаний протягом місяця поінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (орендарі – про осіб, які фактично проживають), їх соціального статусу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень.

Сума субсидії, перерахованої (виплаченої) надміру внаслідок свідомого подання громадянином документів з недостовірними відомостями або неповідомлення громадянином про вищевказані зміни, повертається ним за вимогою структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.

Визначення обов’язкового відсотка платежу

Обов’язковий платіж для отримувачів житлової субсидії розраховується індивідуально для кожної домогосподарства і залежить від середньомісячного сукупного доходу на одного члена домогосподарства.

Розмір обов’язкової частки плати за житлово-комунальні послуги для отримувачів субсидії визначається у наступному порядку:

1)   обчислюється середньомісячний сукупний дохід сім’ї;

2) середньомісячний сукупний дохід ділиться на кількість членів домогосподарства, і таким чином визначається середньомісячний дохід на одну особу;

3)  дохід на одну особу ділиться на розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць, встановленого на дату, з якої призначається субсидія, (з травня 2016 року - 1399 грн.), тобто визначається співвідношення середньодушового доходу родини до розміру прожиткового мінімуму на одну особу;

4)  отриманий результат ділиться на 2, а потім множиться на 15 (за базовий варіант взято обов’язкову плату за житлово-комунальні послуги у розмірі 15% доходу родини при доході на одного члена сім’ї на рівні двох прожиткових мінімумів), і таким чином визначається відсоток обов’язкової плати за житлово-комунальні послуги.

Урядом 21.09.2016 року була прийнята постанова "Про внесення змін до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива".

До сукупного доходу при призначенні субсидії не враховується: вартість безоплатно отриманих санаторно-курортних путівок, протезно-ортопедичних виробів, засобів реабілітації, сум, які виплачуються в порядку відшкодування шкоди, заподіяної працівникові за ушкодження його здоров'я, що пов'язане з виконанням ним трудових обов'язків.

Особа, що не згодна з рішенням про проведення розрахунку субсидії на наступний період та має додаткові обставини, які безпосередньо впливають на визначення розміру сукупного доходу за попередній період, повідомляє про це структурний підрозділ з питань соціального захисту та подає відповідні підтвердні документи для проведення перерахунку субсидії в межах строку призначення.

У разі коли на час звернення за призначенням субсидії особа є непрацюючим пенсіонером, який не має інших доходів, крім пенсії, до її середньомісячного сукупного доходу враховується розмір пенсії за місяць, що передує місяцю, з якого призначається субсидія.

 

 

Соціальна норма житла та соціальні нормативи користування комунальними послугами, у межах яких призначаються субсидії.

 

Соціальні норми і  нормативи споживання послуг

Послуга

до 01.05.2016

з 01.05.2016

НОРМА ЖИТЛА:

пільги

21 м кв. на особу + 10,5 м кв. на сім’ю

не змінюється

субсидії

13,65 м кв. на особу + 35,22 м кв. на сім'ю

не змінюється

СПОЖИВАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ:

на опалення

7 м куб. на 1 м кв. площі * кориг. коеф. (в опалювальний період)

5,5  м куб. на 1 м кв. площі * кориг. коеф. (в опалювальний період)

на газову плиту (приготування їжі)

6 м куб. на особу

4,4  м куб. на особу

на газову плиту (приготування їжі і підігрів води)

9 м куб. на особу

7,1 м куб. на особу

на газову плиту і водонагрівач

18 м куб. на особу

14  м куб. на особу

СПОЖИВАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ:

на опалення

65 кВт.год на 1 м кв. площі * кориг. коеф. (в опалювальний період)

не змінюється

 

у будинках, обладнаних стаціонарними електроплитами

130 кВт. год на сім’ю з однієї особи + 30 кВт. год на кожного  іншого члена сім’ї, але не більш як 250 кВт.год (за наявності централізованого постачання гарячої води)

не змінюється

150 кВт. год на сім’ю з однієї особи + 30 кВт. год на кожного іншого члена сім’ї, але не більш як 270 кВт.год (за відсутності централізованого постачання гарячої води)

не змінюється

у будинках, не обладнаних стаціонарними електроплитами

90 кВт. год на сім’ю з однієї  особи + 30 кВт. год на кожного іншого члена сім’ї, але не більш як 210 кВт.год

не змінюється

120 кВт. год на сім’ю з однієї особи + 30 кВт. год на кожного іншого члена сім’ї, але не більш як 240 кВт. год (за наявності централізованого постачання холодної води та за відсутності централізованого постачання гарячої води та газових водонагрівальних приладів)

не змінюється

освітлення житла

30 кВт.год на особу

не змінюється

ВИКОРИСТАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ  для централізованого опалення (теплопостачання)

0,0548 Гкал на 1 м кв. площі* кориг. коеф. (в опалювальний період)

не змінюється

ВОДОПОСТАЧАННЯ:

постачання холодної води

2,4 м куб. на особу (за наявності централізованого постачання гарячої води),

не змінюється

4,0 м куб. на особу (за відсутності централізованого постачання гарячої води)

не змінюється

постачання гарячої води

1,6 м куб. на особу

не змінюється

ВОДОВІДВЕДЕННЯ

4,0 м куб. на особу

не змінюється

ВИВЕЗЕННЯ РІДКИХ НЕЧИСТОТ

4,0 м куб. на особу (за відсутності централізованого водовідведення та за наявності централізованого водопостачання і вигрібних ям)

4,0 м куб. на одне домогосподарство (за відсутності централізованого водовідведення та за наявності централізованого водопостачання і вигрібних ям)

ВИВЕЗЕННЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ

0,76 м куб. на особу

не змінюється

ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ

0,4167 м куб. на особу

не змінюється

27.11.2015

Урядом внесено зміни до державних соціальних нормативів споживання житлово-комунальних послуг

11.08.2015

Типовий комплект документів для оформлення житлових субсидій

13.07.15

На днях Кабинет министров принял постановление № 475 относительно внесения изменений в порядок начисления субсидий

В первую очередь, будет отменена необходимость декларирования кандидатами на получение субсидии своих доходов. Вместо этого нужно будет указать только вид дохода – пенсия, работа, стипендия и т.д., и название организации, от которой поступает этот доход.

"Теперь в новой форме декларации гражданам не нужно будет указывать конкретную сумму доходов за предыдущий промежуток времени, который дает право на получение субсидий", – сказал министр социальной политики Павел Розенко.

Он отметил, что эти данные местные органы власти могут получать непосредственно от Государственной фискальной службы и Пенсионного фонда. В первую очередь такое решение было принято из-за массовых ошибок граждан при заполнении декларации, пояснил министр.

Вследствие этого отпадет необходимость штрафовать людей за ошибки, отметил министр. Норма о возвращении в двойном размере излишка пересчитанной жилищной субсидии в случае предоставления документов с недостоверной информацией также будет исключена.

Еще одним изменением станет то, что в совокупный доход семьи не будут входить отдельные виды доходов, в частности благотворительная помощь, одноразовая помощь, помощь семьям погибших участников боевых действий, одноразовая помощь матерям-героиням, помощь на захоронение, а также зарплаты военных, которые участвуют в боевых действиях.

Кроме того, по желанию граждан, субсидия может назначаться по доходам не за предыдущий календарный год, а за последние три месяца. А для пенсионеров и того меньше – для расчета субсидии они могут брать доходы только за последний месяц.

Кроме того, изменения урегулируют вопрос с доходами ФЛП. Предприниматели первой, второй и третьей групп плательщиков единого налога в своей отчетности указывали только валовый доход, который был значительным и, фактически, лишал их права на получение субсидии.

"Поэтому мы установили для плательщиков единого налога первой группы минимальные доходы, которые будут учитываться в их декларации. Для первой группы – один прожиточный минимум для трудоспособных лиц, для второй группы – два прожиточных минимума для трудоспособных лиц, третьей группы – три прожиточных минимума для трудоспособных лиц", – сказал Розенко.

Еще был урегулирован вопрос установления права собственности на жилье в случае смерти собственника. Если собственник жилья внезапно умирает, семья не будет терять право на субсидию – пока не пройдет процедура юридического переоформления собственности, субсидия по решению комиссии может быть назначена на одного из дееспособных членов семьи, который на момент смерти собственника был зарегистрирован в этом жилье.

Еще одним новшеством станет то, что местные органы власти получают право принимать решения в отношении предоставления субсидии в спорных вопросах, например, в вопросах установления количества проживающих в том или ином помещении, определении, проживает ли фактически человек в указанном жилье или нет, и т.п.

"Мы призываем все местные органы власти принимать решения в пользу людей. Нам сегодня нужно как можно больше привлечь людей в систему субсидии для того, чтобы люди чувствовали себя защищенными", – сказал Розенко.

Еще одним сложным моментом в работе системы начисления субсидий было то, что в силу отсутствия единого реестра, для установления количества зарегистрированных жителей в том или ином помещении местных органам власти необходимо было запрашивать информацию у разных органов, отметил Розенко. На это был отведен пятидневный срок, но зачастую информация так быстро не поступала, поэтому задерживалась и процедура оформления субсидий. Для устранения этой проблемы управления соцзащиты будут наделены правом устанавливать субсидии на тот состав лиц, который указан в декларации, если информация о составе зарегистрированных в жилищном помещении приходит не вовремя.

Также до 1-го сентября будет еще раз проведено оповещение людей относительно нового порядка получения субсидий, будут разосланы новые бланки деклараций и заявлений. При этом, старые бланки остаются действительными, в них можно будет просто не указывать сумму доходов, заверил Розенко.

http://gorod.dp.ua/news/105942

10.07.15

Відповіді на запитання громадян щодо житлово-комунальних субсидій (зі сторінки Мінсоцполітики у мережі Фейсбук)

1.Скільки часу відводиться чиновникам на розгляд питання – надавати чи ні конкретній людині субсидію? Час рахується з моменту відправки документів поштою, чи з дня отримання? Як я дізнаюся, чи надано мені субсидію?

Рішення про призначення (непризначення) субсидії приймається протягом  десяти днів після подання заяви та отримання відомостей:

від організацій-надавачів послуг – про забезпеченість комунальними послугами, їх вартість;

від житлово-експлуатаційних організацій або інших органів, що визначені місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, а у сільській місцевості від сільських (селищних) рад – про склад зареєстрованих у житлових приміщеннях осіб;

від ДФС ,ПФУ – про доходи.

Після проведених розрахунків заявнику видається повідомлення про призначення житлової субсидії.

 

2.Прокоментуйте, чи вносити мобілізованого солдата в декларацію на субсидію? Мобілізований з січня 2015 року.

Субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

У разі коли обсяг споживання води, газу, електроенергії вимірюється індивідуальними засобами обліку, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично в ньому проживають, на підставі рішень районних держадміністрацій та виконавчих органів міських рад або утворених ними комісій та актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, зокрема, довідок, що підтверджують місце перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідок про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку).

Таким чином, у Декларації має бути зазначено інформацію про всіх зареєстрованих осіб (у примітці можна зазначити, що конкретна особа не проживає), а у Заяві відмітити необхідність розгляду питання комісією (за наявності засобів обліку послуг).

За відсутності засобів обліку комунальних послуг питання щодо нарахування плати на фактично проживаючих осіб необхідно вирішувати з організаціями, що надають споживачеві вказані послуги, шляхом зняття нарахувань з особи, яка відсутня тривалий час.

 

3. Люди побоюються, що дані про їхній майновий стан, які потрібно вказувати у деклараціях для отримання субсидій, будуть тим чи іншим чином використані проти них співробітниками Державної фіскальної служби. Чи планують органи соціального захисту обмінюватися інформацією про доходи і майно громадян з фіскалами, зокрема чи передаватимуть таку інформацію до ДФС?

На запит органу соціального захисту населення ДФС надає інформацію про доходи громадян. При цьому надання будь-якої інформації до ДФС не передбачено.

 

4. Я прописаний у квартирі один, але проживаю в ній з сім'єю. У такому разі в заяві на субсидію мені вказувати усіх членів сім'ї, чи тільки себе?

І ще одне запитання. Якщо я оформлю субсидію, а в майбутньому у мене зміниться на краще матеріальний стан – як я зможу відмовитися від субсидії?

Субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

При заповненні декларації слід надавати відомості про зареєстрованих осіб. Для відмови від призначення житлової субсидії необхідно звернутися до органу соціального захисту населення з заявою про відмову від участі в програмі житлових субсидій.

 

5. Чи можна оформлювати субсидію на житлову площу, де людина не зареєстрована, а лише є її власником і проживає там?

Житлова субсидія призначається за місцем реєстрації.

 

6. Яку суму доходу вписувати в декларацію? У роз'яснені сказано так: сума доходу мінус податок з доходівфізосіб. А чи враховувати єдиний соцвнесок і військовий збір, а також пільгу, яку отримують при нарахуванні зарплати, і тільки після відмінусування якої вираховується податок з доходу фізосіб? Чи, може, в декларації писати суму доходу що отримана на руки?

Для призначення субсидії враховуватимуться доходи без податку з доходів фізичних осіб за попередній календарний рік.

 

7. У квартирі фактично проживає дві людини, а дві мої доньки вже 10 років мешкають за кордоном. При оформленні субсидії (по-новому) вимагають відповідні довідки. Що робити? Я і моя мати – пенсіонери (отримуємо 1107 грн. та 1200 грн.).

Субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

У разі коли обсяг споживання води, газу, електроенергії вимірюється індивідуальними засобами обліку, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично в ньому проживають, на підставі рішень районних держадміністрацій та виконавчих органів міських рад або утворених ними комісій та актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, зокрема, довідок, що підтверджують місце перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідок про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку).

Таким чином, у Декларації має бути зазначено інформацію про всіх зареєстрованих осіб (у примітці можна зазначити, що конкретна особа не проживає), а у Заяві відмітити необхідність розгляду питання комісією (за наявності засобів обліку послуг).

За відсутності засобів обліку комунальних послуг питання щодо нарахування плати на фактично проживаючих осіб необхідно вирішувати з організаціями, що надають споживачеві вказані послуги, шляхом зняття нарахувань з особи, яка відсутня тривалий час.

 

8. Які дані в декларацію вносити фізичним особам підприємцям?

Доходи осіб, які займаються підприємницькою діяльністю, визначаються на підставі даних державних податкових адміністрацій. За відсутності цих даних - на підставі Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності протягом календарного року.

 

9. Я живу в квартирі моєї матері, живу окремо і самостійно сплачую всі послуги. Я тут прописана із дітьми, частина рахунків оформлена на мене, а частина – на матір. У квартирі, яка належить мені, проживає окремо мій дідусь, який там прописаний, і тут така сама ситуація: частина рахунків оформлена на нього, а частина на мене. При цьому кожен з нас хоче отримати субсидію. Як в такому разі заповнити заяву, щоб в УПтаСЗН не було причин для відмови?

Особові рахунки по сплаті всіх житлово-комунальних послуг мають бути відкриті на одну особу, яка зареєстрована у житловому приміщенні.

 

10. У будинку зареєстровані 4 особи, але реально проживають лише 2.
1) Чи потрібно разом з заявою та декларацією на отримання субсидії подавати якісь документи, які підтверджують відсутність цих двох осіб ?
2) Як називається цей документ ?
3) Хто має право (і обов’язок) його видавати ?
4) Чи може цей документ видати селищна рада ?

Субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

У разі коли обсяг споживання води, газу, електроенергії вимірюється індивідуальними засобами обліку, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично в ньому проживають, на підставі рішень районних держадміністрацій та виконавчих органів міських рад або утворених ними комісій та актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, зокрема, довідок, що підтверджують місце перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідок про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку).

Таким чином, у Декларації має бути зазначено інформацію про всіх зареєстрованих осіб (у примітці можна зазначити, що конкретна особа не проживає), а у Заяві відмітити необхідність розгляду питання комісією (за наявності засобів обліку послуг).

За відсутності засобів обліку комунальних послуг питання щодо нарахування плати на фактично проживаючих осіб необхідно вирішувати з організаціями, що надають споживачеві вказані послуги, шляхом зняття нарахувань з особи, яка відсутня тривалий час.

http://www.mlsp.gov.ua/labour/control/uk/publish/article?art_id=176480&cat_id=160234

01.06.2015

3 червня о 15.00 у приміщенні Дніпропетровської міської ради ( пр. Карла Маркса,75,біла зала ) відбудеться пряма телефонна лінія проекту „Міська влада на прямому зв’язку ” на тему:«Про надання субсидій на житлово-комунальні послуги». На запитання мешканців відповідатиме начальник управління праці та соціального захисту населення Дніпропетровської міської ради Вікторія Сенаткіна. Ставити запитання можна за телефоном 745-00-00.

 

22.04.2015

Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2015 року № 106 «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій», передбачено новий спрощений порядок нарахування житлових субсидій, який набирає чинності з 1 травня 2015 року.

Пунктом 3 постанови, передбачено, що до 15 квітня та до 1 листопада 2015 року підприємствами, що надають послуги з газопостачання, електропостачання та централізованого опалення, будуть доставлені до споживачів бланки заяв про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати.

Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг.

Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу.

Призначення субсидії відбуватиметься на підставі лише двох документів - заяви та декларації (скасовується необхідність надання довідок про доходи, у тому числі й працюючих осіб).

При цьому перевірка достовірності цих даних здійснюватиметься органами соціального захисту вже після призначення субсидії, шляхом здійснення запитів до відповідних органів, установ та організацій.

Скасовуються всі обмеження щодо майнового стану осіб, які звертаються за призначенням субсидій крім здійснення одноразової дорого вартісної покупки (на суму понад 50 тис. гривень):

наявність у власності двох житлових приміщень;

наявність у власності двох автомобілів;

наявність у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні;

здача в найм житлового приміщення;

здійснення покупки товарів, робіт та послуг (у тому числі оплата медичних послуг та навчання) на суму понад 10 прожиткових мінімумів.

Запроваджується надання субсидії на 12 місяців, а не опалювальний період як раніше.

Встановлюється автоматичний принцип надання субсидії на новий період (скасовується необхідність повторного звернення до органу соціального захисту населення для призначення субсидії на новий період у разі відсутності змін).

Надається право на оформлення субсидій особам, які не зареєстровані у житловому приміщенні, але орендують житло і оплачують вартість житлово-комунальних послуг на підставі письмового договору найму (оренди) житла.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг) заявник зобов’язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення.

Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому разі заявник зобов’язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмірі.

Бланк заяви

Бланк декларації

Інструкція про порядок заповнення бланків:

Заяви про призначення житлової субсидії:

Заяву заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації. Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.

При цьому, крім Заяви та Декларації, заборонено вимагати від громадян інші документи, довідки тощо.

У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію («на оплату житлово-комунальних послуг» та/або «на придбання твердого палива та скрапленого газу»). Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.

У Заяві про призначення житлової субсидії також необхідно:

1) у графі «Номер особового рахунку» – вказати номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

2) у графі «Найменування організації, що надає послуги» – вказати назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

3) у графі «Примітки» зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме «є лічильник»/«немає лічильника».

 

 

Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

У розділі І вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

У розділі ІІ заповнюються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, проценти від розміщення депозитів тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди), за попередній календарний рік (12 місяців 2014 року) без урахування податку з доходів фізичних осіб із зазначенням установи, організації, підприємства, де отримується дохід.

У розділі ІІІ вказується інформація про одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень

Калькулятор розрахунку субсидії: http://www.kmu.gov.ua/control/calculator

Розрахунок розміру платежа при наданні субсидії:

http://www.mlsp.gov.ua/labour/control/uk/publish/article;jsessionid=A6BA575776D0219737F41E7A7B3F804D.app1?art_id=173647&cat_id=160234

 

Webmaster Bissiko Studio - Создание сайтов
Copyright 2011 © Центральна районна у місті Дніпрі рада

Центральна районна у місті Дніпрі рада
вул. Князя Ярослава Мудрого, 42; тел.: (056) 744-17-02; e-mail: kirovkadp@i.ua