На главнуюНаписать письмоКарта сайта
Пошук по сайту:

НОВИНИ

08. 11. 2017

Увага! ГУ ДФС у Дніпропетровській області попереджає про активізацію шахраїв, які діють під виглядом працівників фіскал…

Детальніше

03. 11. 2017

Центральне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Дніпрі інформує

Детальніше

Баннер
НОВИНИ ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська інформує
НОВИНИ
ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська інформує
07. 11. 2016

Батьки студентів витратили на освіту дітей понад 100 тис.грн

Під час цьогорічної кампанії декларування доходів  мешканців Кіровського району , які торік понесли витрати на сплату коштів на користь закладів освіти для компенсації вартості навчання, скористались правом на отримання податкової знижки з податку на доходи фізичних осіб.

Загалом вони задекларували  114,1 тис. грн. витрат на навчання у вітчизняних закладах освіти. За результатами перерахунку цій категорії декларантів повернуто з бюджету 96,1 тис. грн. у вигляді податкової знижки.

ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська звертає увагу, що податкова знижка може застосовуватися виключно до доходу, отриманого платником податку - резидентом протягом звітного 2015 податкового року у вигляді заробітної плати та нараховується лише в межах її розміру.

Громадяни, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2015 року, податкову декларацію можуть подати упродовж усього 2016 року. Сума коштів, яка підлягає поверненню, зараховується на банківський рахунок платника протягом 60 календарних днів після подання декларації.

Для спрощення процедури подання декларації, в органах ДФС функціонує сервіс "Декларування oн-лайн", який міститься на веб-порталі Державної фіскальної служби. Завдяки сервісу, в системі реального часу, можна заповнити декларацію про майновий стан і доходи

Роман Насіров: Ефективна реалізація реформ на митниці і в податковій сфері - шлях до стабілізації економіки України

ДФС націлена на подальше спрощення процедури адміністрування і сплати податків, а також на створення максимально комфортних умов для діяльності спільного бізнесу. Це – один із стратегічних напрямів нашої діяльності. На цьому наголосив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров в коментарі виданню «Голос України».

«Ми продовжуємо масштабний процес реформування податкової системи через зменшення навантаження на бізнес, спрощення вимог законодавства в цій сфері і жорсткий курс на детінізацію.

За рік Україні вдалося істотно поліпшити показники у сфері оподаткування. Завдяки активній роботі по двом головним пунктам - зменшенню часу на заповнення необхідних форм і зниженню ставки Єдиного соціального внеску за показником «Сплата податків» в рейтингу Doing Business-2017 Україна зробила стрибок з 107-го на 84-е місце», - зазначив очільник відомства.

На його думку, ефективна реалізація реформ на митниці і в податковій сфері мають і матимуть ще більший вплив на розвиток і стабілізацію економіки країни.

При цьому Роман Насіров підкреслив, що сьогодні ДФС перевиконує плани з надходжень до бюджетів усіх рівнів. «Це означає, що з'являються всі можливості для фактичного збільшення мінімальної заробітної плати громадян, і наш прямий обов'язок - забезпечення стабільності економіки та добробуту українців», - додав він.

За жовтень роботодавці звітують за оновленою формою звіту з єдиного внеску

Наказом Міністерства фінансів України від 07.09.2016 р. № 813 внесено зміни до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхуваннята Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску.

У зв’язку з цим, роботодавці повинні будуть подавати звіт з ЄСВ за жовтень 2016 року з урахуванням внесених змін.

Нагадаємо, Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування необхідно сформувати та подати до органів фіскальної служби протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду.

Бізнес-спільнота Кіровського району м.Дніпра спрямувала до зведеного бюджету понад 800 млн. Гривень

Протягом десяти місяців 2016 року від бізнес – спільноти Кіровського району м.Дніпра до зведеного бюджету надійшло 835,5 млн.грн. податків і зборів. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 34,7 відс. або на 215,8 млн. гривень.

З цьогорічних надходжень 389,2 млн.грн. надійшло до державної казни - на загальнодержавні потреби. Місцеві скарбниці району отримали 448,4 млн.грн., які будуть спрямовані на вирішення соціально-економічних потреб місцевих громад регіону. Це більше, ніж торік, на    138 млн. грн. податків та зборів.

Як наголосила начальник ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська  Наталія Болдаш, зростання надходжень бюджетів місцевих громад, їх продуктивне та раціональне використання має відчувати кожен громадянин. Місцеві бюджети мають працювати для підвищення соціально-економічного добробуту на користь кожного мешканця громади

Для фізичних осіб – платників податків – новий електронний сервіс

З метою якісного обслуговування платників податків запроваджено новий електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб -платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».

Сервіс дозволяє фізичним особам - платникам податків отримати відомості про свої доходи у режимі он - лайн. Для цього необхідно мати лише електронний цифровий підпис та сформувати запит за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС», розміщеного на офіційному веб - порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (щоквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.
Звертаємо увагу, що фізична особа - платник податків, відповідно до вимог Закону України від 01 червня 2010 року №2297-VI «Про захист персональних даних», може сформувати запит на отримання інформації, виключно, про себе. Інформація про третіх осіб не надається.

Анулювання реєстрації ПДВ при зміні ставки єдиного податку

Згідно з п. 293.3 ст. 293 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі:

— 3 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з ПКУ;

— 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.

У разі анулювання реєстрації платника податку на додану вартість у порядку, встановленому розд. V ПКУ, платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 5 відсотків (для платників єдиного податку третьої групи) або відмовитися від застосування спрощеної системи оподаткування шляхом подання заяви щодо зміни ставки єдиного податку чи відмови від застосування спрощеної системи оподаткування не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу, в якому здійснено анулювання реєстрації платником податку на додану вартість (п.п. 5 п. 293.8 ст. 293 ПКУ).

Згідно з п.п. «в» п. 184.1 ст. 184 ПКУ та п.п. «в» п. 5.1 розд. V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 зі змінами і доповненнями (далі – Положення № 1130), реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо будь-яка особа, зареєстрована як платник податку на додану вартість, реєструється як платник єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати податку на додану вартість.

Відповідно до п. 5.3 розд. V Положення № 1130 для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою № 3-ПДВ. Таку заяву платники ПДВ, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Якщо в заяві про анулювання реєстрації не зазначені обов’язкові реквізити, надані недостовірні або неповні дані, її не скріплено печаткою заявника (за наявності), не підписано заявником (для фізичних осіб), відповідальною особою заявника (для юридичних осіб) чи особою, яка має документально підтверджене повноваження щодо підпису такої заяви від особи, яка прийняла рішення про анулювання реєстрації платником ПДВ, то в десятиденний строк від дня отримання заяви контролюючий орган звертається до особи з письмовою пропозицією надати нову заяву про анулювання реєстрації (із зазначенням підстав неприйняття попередньої).

Рішення про анулювання реєстрації за заявою платника ПДВ приймається контролюючим органом протягом 10 календарних днів. Дані про розгляд заяви та анулювання реєстрації платника ПДВ уносяться до журналу анулювання реєстрації платників податку на додану вартість за формою № 3-РЖ.

У п. 5.4 розд. V Положення № 1130 зазначено, що якщо на підставі заяви суб’єкта господарювання, який зареєстрований платником ПДВ, контролюючим органом прийнято рішення про те, що особа з певного звітного періоду переходить на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності із застосуванням ставки єдиного податку, що не передбачає сплату податку на додану вартість, то після внесення відповідного запису до реєстру платників єдиного податку проводиться виключення контролюючим органом такого суб’єкта з Реєстру на підставі поданої ним заяви про анулювання реєстрації згідно з п.п. «в» п. 184.1 ст. 184 розд. V ПКУ останнім днем звітного періоду, що передує переходу платника податків на обрані ним умови сплати єдиного податку при застосуванні спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності. Контролюючий орган виключає суб’єкта господарювання з Реєстру без подачі таким суб’єктом заяви про анулювання реєстрації у разі, якщо у заяві про застосування спрощеної системи оподаткування таким суб’єктом зроблено відповідну позначку.

Відповідно до п. 294.1 ст. 294 ПКУ податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал. Отже, зміна ставки з 3 % на 5 % у такого платника єдиного податку на 3 групі відбудеться з нового податкового (звітного) періоду, тобто доходи платника єдиного податку на третій групі, до кінця податкового (звітного) періоду будуть оподатковуватись за ставкою 3 %.

Консультації  для майбутніх підприємців

В черговий раз  фахівці фіскальної служби ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська провели в  службі зайнятості консультаційну та роз’яснювальну роботу для громадян – майбутніх підприємців.

Співробітники ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська надали  індивідуальні консультації відвідувачам Консалтінгового центру щодо порядку реєстрації фізичних осіб – підприємців в органах Державної фіскальної служби, роз’яснили особливості  систем  оподаткування, які податки підлягають сплаті та терміни їх сплати, порядок надання звітності. Крім того, громадяни отримали вичерпну інформацію з питання  нарахування заробітної плати та її оподаткування при використанні праці найманих працівників.

Також податківці розповіли відвідувачам  про електронні сервіси, які запроваджує для платників Державна фіскальна служба України. Саме завдяки цим сервісам відбувається кваліфіковане надання інформаційних послуг ДФС, двостороння комунікація між Службою та платниками, яка спрямована на формування партнерських відносин та надання однорідних консультацій і роз'яснень платникам.

Такі регулярні консультації майбутніх підприємців забезпечують обізнаність щодо діючого законодавства, сприяють своєчасній сплаті податків до бюджету.

Грошові зобов’язання або переплата: час для списанння

Згідно з п. 43.3 ст. 43 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) обов’язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов’язання є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які розраховуються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми.

Заяви про повернення надміру сплачених грошових зобов’язань або про їх відшкодування у випадках, передбачених ПКУ, можуть бути подані не пізніше 1095 дня, що настає за днем здійснення такої переплати (п. 102.5 ст. 102 ПКУ).

Відповідно до п. 4 глави 2 розділу ІІI Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 №422, зокрема підрозділ, який здійснює облік платежів та інших надходжень, на підставі рішення керівника (заступника керівника) органу Державної фіскальної служби щоденно списує помилково та/або надміру сплачені суми платежів, що обліковуються в інтегрованій картці платника більше 1095 днів без руху (відсутні зменшення та нарахування зобов’язань або нарахування, які мають нульове значення, та сплата), за умови відсутності заяви платника про повернення таких сум.

Надміру сплачені грошові зобов’язання – це суми коштів, які на певну дату зараховані до відповідного бюджету понад нараховані суми грошових зобов’язань, граничний строк сплати яких настав на таку дату (п.п. 14.1.115 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Для ремонту РРО – 7 днів

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон) на період виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) та здійснення його ремонту або у разі тимчасового, не більше 7 робочих днів, відключення електроенергії проведення розрахункових операцій здійснюється з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки або із застосуванням належним чином зареєстрованого резервного РРО.

Пунктом 2 ст. 14 Закону передбачено, що при виході з ладу РРО центри сервісного обслуговування зобов’язані забезпечувати відновлення його роботи протягом 7 робочих днів.

У разі незабезпечення центром сервісного обслуговування гарантійного ремонту РРО не пізніше сьомого робочого дня з дня прийняття в ремонт РРО ввести в експлуатацію належним чином зареєстрований на суб’єкта господарювання резервний РРО (п. 4 ст. 14 Закону).

При несвоєчасній сплаті призначається камеральна перевірка

Відповідно до п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених ПКУ, а фактичні перевірки – ПКУ та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Відзначимо, що згідно із п.п. 75.1.1 п. 75.1 ст. 75 ПКУ камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Під час перевірки з’ясовуються, зокрема питання щодо своєчасності подання платником податків податкової декларації (розрахунку), своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету належних сум податків (зборів) до бюджету.

За результатами камеральної перевірки при встановленні порушення складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків.

За результатами розгляду матеріалів перевірки у терміни та порядку, встановлені п. 86.8 ст. 86 ПКУ, приймаються відповідні податкові повідомлення-рішення.

Таким чином, при несвоєчасній сплаті (перерахуванні) суб’єктом господарювання до бюджету належних сум податків (зборів), контролюючим органом проводиться камеральна перевірка та за її результатами складається акт у двох примірниках, який після реєстрації його у контролюючому органі вручається (надсилається) для підписання платнику податків протягом трьох робочих днів.

Нюанси оподаткування ПДФО доходу, нарахованого та виплаченого працівнику, поновленому на роботі на підставі рішення суду

Кодексом законів про працю України визначено, що при винесенні рішення про поновлення на роботі орган, який розглядає трудовий спір, одночасно приймає рішення про виплату працівникові середнього заробітку за час вимушеного прогулу, але не більш як за один рік. Якщо заява про поновлення на роботі розглядається більше одного року не з вини працівника, орган, який розглядає трудовий спір, виносить рішення про виплату середнього заробітку за весь час вимушеного прогулу.

При цьому середній заробіток – це визначений нормами за встановленими правилами розмір заробітної плати працівника, обчислений за певний період часу (з практики застосування термінів, слів та словосполучень у юриспруденції). Постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1995 р. №100 затверджено Порядок обчислення середньої заробітної плати, згідно з п.п. «з» п. 1 розділу І якого застосовується у випадках вимушеного прогулу працівника.

Оподаткування доходів фізичних осіб регламентується розділом ІV Податкового кодексу України, згідно із п.п. 164.2.1 п. 164.2 ст. 164 якого до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу включаються доходи у вигляді заробітної плати, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно до умов трудового договору (контракту).

Згідно із п.п. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу України податковий агент, що нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену ст. 167 Податкового кодексу України.

Якщо платник податку отримує доходи у вигляді заробітної плати за період її збереження згідно із законодавством, у тому числі за час відпустки або перебування платника податку на лікарняному, то з метою визначення граничної суми доходу, що дає право на отримання податкової соціальної пільги, та в інших випадках їх оподаткування, такі доходи (їх частина) відносяться до відповідних податкових періодів їх нарахування.

Відтак, якщо рішенням суду про поновлення найманого працівника на роботі зобов’язано здійснити виплату такому працівнику доходу у вигляді середньої заробітної плати за час вимушеного прогулу з віднесенням його до відповідних податкових періодів, то оподаткування ПДФО здійснюється за ставками, які діяли у тих періодах.

Одночасно зауважуємо, що кожний конкретний випадок оподаткування доходів у вигляді середньої заробітний плати за час вимушеного прогулу за судовим рішенням слід розглядати з урахуванням документів і матеріалів, що стосуються окремої справи.

У податковому розрахунку за ф. 1ДФ заробітна плата померлого працівника відображається за «101» ознакою доходу

Згідно із Довідником ознак доходів, наведених у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, сума заробітної плати, яка не була одержана померлим працівником, та виплачується податковим агентом членам його сім’ї, відображається у податковому розрахунку за ф.1ДФ під ознакою доходу «101» із зазначенням ідентифікаційного номера такого померлого працівника.

Особливості спадкування деяких видів прав та обов’язків визначено у главі 84 ЦКУ. Так, відповідно до ст. 1227 ЦКУ суми заробітної плати, пенсії, стипендії, аліментів, допомоги у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, відшкодувань у зв’язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров’я, інших соціальних виплат, які належали спадкодавцеві, але не були ним одержані за життя, передаються членам його сім’ї, а у разі їх відсутності – входять до складу спадщини.

Норми, що передбачають виплату заробітної плати померлого працівника членам його сім’ї, викладені й у розпорядженні Ради Міністрів Української РСР від 22.11.1984 № 620-р «Щодо видачі заробітної плати, не одержаної до дня смерті робітника чи службовця» та в постанові Ради Міністрів СРСР від 19.11.1984 № 1153 «Про порядок видачі заробітної плати, яка не була отримана до дня смерті робітника чи службовця».

Для прийняття спадщини встановлюється строк у шість місяців, який починається з часу відкриття спадщини (ст.1270 ЦКУ).

При цьому, отримання заробітної плати у вигляді спадщини, яка виплачується спадкоємцям нотаріусом відображається ним у податковому розрахунку за ф. 1ДФ під ознаками доходів «113», «114» або «115» в залежності від ступеня споріднення.

Як підприємцю – платнику єдиного внеску знятись з обліку в податковій, якщо він припинив підприємницьку діяльність

Зняття з обліку фізичних осіб – підприємців у контролюючих органах здійснюється на підставі надходження від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру.

Законом України від 13 травня 2014 року № 1258-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичних осіб – підприємців за заявницьким принципом» внесено зміни до Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464).

Зняття з обліку платників єдиного внеску – фізичних осіб – підприємців, здійснюється контролюючими органами на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором, після проведення передбачених законодавством перевірок платників та проведення остаточного розрахунку (абз. 7 частини 1 ст. 5 Закону № 2464).

У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця така фізична особа користується правами, виконує обов’язки та несе відповідальність, що передбачені для платника єдиного внеску, в частині діяльності, яка здійснювалася нею як фізичною особою – підприємцем (частини 4 ст. 6 Закону № 2464).

При цьому останнім звітним періодом є період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності такої фізичної особи (частина 8 ст. 9 Закону № 2464).

Платник єдиного внеску (фізична особа – підприємець) знімається з обліку після проведення перевірки (у разі її проведення) та здійснення остаточного розрахунку зі сплати єдиного внеску.

До реєстру страхувальників вносяться відповідні записи із зазначенням дати та причини зняття з обліку платника єдиного внеску.

Датою зняття з обліку платника єдиного внеску є дата внесення запису до реєстру страхувальників.

Документи, які повинні бути на місці торгівлі у підприємця-"загальносистемника"

Державна податкова інспекція у Кіровському  районі  м.Дніпропетровська  звертає увагу фізичних осіб – підприємців, які працюють на загальній системі оподаткування, що  при здійсненні торгівельної діяльності розрахункові операції повинні здійснюватись виключно із застосуванням РРО.

При цьому, фізичні особи – підприємці повинні забезпечити наявність на торговому місці наступних документів:

книги обліку доходів та витрат;

книги обліку розрахункових операцій;

- виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

- ліцензії;

- свідоцтва платника ПДВ (у разі, якщо суб’єкт господарювання зареєстрований платником ПДВ);

- трудових угод з найманими працівниками (у разі використання найманої праці).

Договір оренди транспортного засобу юридичної особи у фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню

Договори оренди основних засобів укладаються на підставі норм Цивільного Кодексу України.
Що стосується оренди (позички) транспортного засобу юридичної особи у фізичної особи, то така операція має бути підтверджена відповідним договором оренди (найму) транспортного засобу, який обов’язково складається письмово і посвідчується нотаріально (ст. 799, ст. 828 Цивільного кодексу).
Згідно з п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Пунктом 44.2 ст. 44 Податкового кодексу передбачено, що для обрахунку об’єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.
Відповідно до пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 розділу IІІ Податкового кодексу в редакції, яка діє з 1 січня 2015 року, об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу.
Підприємство може враховувати витрати на паливно-мастильні матеріали при визначенні фінансового результату до оподаткування згідно із правилами бухгалтерського обліку у разі належним чином оформленого та нотаріально завіреного договору оренди (позички) транспортного засобу і підтвердження первинними документами.

Про зміни у податковому законодавстві - на проведеному семінарі

Фахівцями ДПІ у Кіровському  районі  м.Дніпропетровська  проведено семінар з платниками податків – юридичними особами щодо новацій податкового законодавства, адміністрування податкових платежів та заповнення квартальної звітності.

На заході розглянуті актуальні питання з податку на прибуток, податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб та військового збору .

Платникам роз`яснили зміни до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, які внесені наказом Міністерства фінансів України від 08.07.2016 № 585. Звернули увагу, що з 16 липня діє новий Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій. Неприбуткові організації до кінця 2016 року зобов’язані привести свої установчі документи відповідно до вимог п.133.4 ст.133 Податкового кодексу та подати їх на розгляд до територіального органу ДФС з метою підтвердження статусу неприбутковості. Проінформували про оновлений перелік кодів видів сплати податків і зборів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 05.09.2016 №811 та чинний з 18 жовтня 2016 року.

Також податківці нагадали особливості заповнення квартальної звітності та функціонування електронних сервісів ДФС України, зокрема роботи оновленого «Електронного кабінету платника»

При продажу сільськогосподарської продукції довідка 3ДФ звільняє від сплати податку на доходи з фізичних осіб

У ДПІ у Кіровському  районі  м.Дніпропетровська  повідомили. До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу фізичної особи не включаються доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення:

- садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) та/або для індивідуального дачного будівництва;

- особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари.

Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок безоплатно видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом п'яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої довідки.

Таким чином, надання фізичною особою - продавцем податковому агенту (покупцю) копії Довідки про наявність у нього земельних ділянок за формою №3ДФ, є підставою для невключення доходів, отриманих від продажу власної сільськогосподарської продукції, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такого платника.

Порядок видачі Довідки затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 17.01.2014 N 32.

Центр обслуговування ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська  – якісний сервіс для кожного платника

За 10 місяців 2016 року до ЦОПу ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська звернулось майже 10 тисяч платників, яким було надано близько 46 тисяч адміністративних послуг.

У ЦОПі ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська громадяни та представники бізнесу можуть отримати 23 види безкоштовних адміністративних послуг.

У приміщеннях ЦОПів на стендах розміщена необхідна інформація щодо порядку реєстрації платників, заповнення та подачі податкової звітності, обчислення та сплати податків, графіки прийомів тощо.

Прийом відвідувачів у ЦОПі ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська здійснюється у робочі дні з 9.00 до 18.00, у суботу – з 9.00 до 13.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45.

 

Webmaster Bissiko Studio - Создание сайтов
Copyright 2011 © Центральна районна у місті Дніпрі рада

Центральна районна у місті Дніпрі рада
вул. Князя Ярослава Мудрого, 42; тел.: (056) 744-17-02; e-mail: kirovkadp@i.ua