На главнуюНаписать письмоКарта сайта
Пошук по сайту:

НОВИНИ

08. 11. 2017

Увага! ГУ ДФС у Дніпропетровській області попереджає про активізацію шахраїв, які діють під виглядом працівників фіскал…

Детальніше

03. 11. 2017

Центральне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Дніпрі інформує

Детальніше

Баннер
НОВИНИ ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє
НОВИНИ
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє
06. 02. 2017

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ!

Відповідно до постанови КМУ від 14.12.2016 №941 «Про перейменування деяких територіальних органів Державної фіскальної служби», наказу ДФС України від 25.01.2017 № 39 «Про перейменування деяких територіальних органів ДФС»  03 лютого 2017 року внесено запис в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань щодо перейменування Державної податкової інспекції у Кіровському районі м. Дніпропетровська  Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на Державну податкову інспекцію у Центральному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області

АНТИКОРУПЦІЙНИЙ СЕРВІС «ПУЛЬС» - ГАРЯЧА ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ, ТЕЛЕФОНУЙТЕ ЗА НОМЕРОМ: (044)284-00-07

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра звертає увагу громадян та суб’єктів господарювання на можливість ними цілодобово повідомляти про:

корупційні та кримінальні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб ДФС (зокрема, щодо одержання, надання, обіцянки чи пропонування неправомірної вигоди, загрози особистій безпеці та знищення матеріальних цінностей); переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням або незаконним звільненням від митного контролю;         утворення черг на митних постах, в пунктах пропуску та у Центрах обслуговування платників; перевищення терміну надання адміністративної послуги; відмову в записі на особистий прийом або в прийнятті вхідної кореспонденції (далі - Інформація).

Про результати розгляду Інформації клієнти повідомляються в режимі Call- back невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено. Результати розгляду анонімної Інформації не повідомляються.

Звертаємо увагу, що реєструючи звернення Ви даєте згоду на запис розмови технічними засобами та обробку і використання персональних даних згідно з законодавством

У ДПІ Центрального району м.Дніпра розповіли про електронні сервіси

Як працює «Електронний кабінет платника», які послуги та можливості він надає, якими ще  електронними сервісами можна скористатися та що для цього потрібно,  розповідали на семінарі (практикумі) у ДПІ у Центральному районі м.Дніпра .

Заступник начальника відділу обслуговування платників ДПІ Валентина Тертишна проінформував учасників семінару щодо функціонування модернізованого  Електронного кабінету  платника податків, який  розпочав роботу з лютого 2016 року.

Посадовець повідомила, що на даний момент послугами кабінету скористалося близько 5 мільйонів осіб.

Зазначений сервіс реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу. Працює безкоштовно реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.

Щоб скористатися приватною частиною платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. В кабінеті платник може переглянути особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки.

Електронний кабінет надає послуги не лише платникам податків і зборів, але й фізичним особам-громадянам. Завдяки новим функціям декларанти можуть без зайвих зусиль прозвітувати про свої отримані доходи під час деклараційної кампанії. Більше того, у своєму особистому кабінеті вони можуть отримати інформацію про суми нарахованих доходів та утриманих податків, необхідних для заповнення декларації.

«Це реальна економія часу для платників податків, адже в кабінеті не лише буде сконцентровано усю інформацію щодо їх підприємницької діяльності, але й спрощено отримання додаткової необхідної інформації», -відзначила Валентина Тертишна

Крім того, через Електронний кабінет вперше надано можливість електронного листування з контролюючими органами. Для цього необхідно просто обрати податкову інспекцію чи митницю, зазначити вид листа, завантажити його та надіслати.
можливість створення запиту щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.

Для отримання довідки про доходи немає необхідності особисто звертатись до ДПІ, вказану довідку можна отримати за допомогою «Електронного кабінету платника. Це питання є дуже актуальним на цей час у зв’язку із необхідністю  заповнення е-декларацій державними службовцями.

«Акциз-2017»: у Дніпрі ліквідовано 28 незаконних АГЗС

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області ліквідували мережу незаконних заправок на території м. Дніпро.

В рамках проведення операції «Акциз-2017» та розслідування кримінального провадження за ч. 1 ст. 204 КК України було встановлено, що на території міста незаконно діють автогазозаправні станції, які реалізовують скраплений газ без державної реєстрації як платника акцизного податку, без його декларування та сплати, без застосування РРО та без відповідних дозвільних документів.

На підставі ухвал суду проведено 28 оглядів за адресами розташування АГЗС, за результатами яких вилучено 57,3 м3 скрапленого газу пропан-бутан орієнтовною вартістю 702 тис. грн. та обладнання на 5,65 млн. грн. Загальна орієнтовна вартість вилучених ТМЦ становить майже 6,4 млн. грн.

Тривають слідчі дії.

У січні платники Центрального району м.Дніпра сплатили до зведеного бюджету України майже 95 млн. гривень податків

Бюджетні надходження, інформують у ДПІ Центрального району м.Дніпра, перевищили показник минулого року на 1,5 млн. грн., темп росту 117,1відсоток

Фактичний збір до державного бюджету склав 43,4 млн. грн., що на 11,5 млн. грн. або на 36,5 відсотків більше рівня надходжень у січні 2016 року. Вагомим є внесок у місцеві бюджети області – понад 51,8 млн. грн., що більше як торік на 21,3 млн. грн., темп росту надходжень становить 123,5 відсотки.

В структурі надходжень загального фонду державного бюджету забезпечено приріст надходжень майже з усіх основних джерелах дохідної частини загального фонду державного бюджету. Найбільш вагомо - до бюджету сплачено 23,4 млн. грн. податку на додану вартість, що на  5,8 млн. грн., або 32 відсотків перевищує торішні показники.

Серед надходжень до місцевих бюджетів більше половини складає  податок на доходи фізичних осіб – 31,1 млн. грн. До аналогічного періоду 2016 року його надходження збільшилися на 12,4 млн. грн., або 66 відсотків.

Суттєво підтримали бюджети територіальної громади і суб’єкти малого підприємництва «спрощенці», продавці підакцизних товарів, які сплатили відповідно 7,6 млн. грн. єдиного податку та 3,5 млн. грн. акцизного податку з роздрібного продажу. Землевласники та землекористувачі забезпечили місцевим бюджетам понад 7,5 млн грн.

До бюджету Центрального району м.Дніпра VIP-автівки додали майже 909 тис. грн.

Упродовж минулого року до бюджету Центрального району м.Дніпра надійшло 909,3 тис. грн. транспортного податку. Переважну більшість зазначеної суми – 429,3 тис.грн, сплатили приватні особи – власники дорогих легкових автомобілів міста. Решту суми сплатили і суб’єкти господарювання, на балансі яких знаходяться елітні автомобілі.

Цьогоріч ставка транспортного податку залишилась незмінною – 25000 грн. на рік.

Змінився об'єкт оподаткування та порядок визначення і оприлюднення переліку авто.

У 2017 році об’єктом оподаткування є легкові автомобілі з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового року – понад 1,2 млн.грн. (у 2016 році – 1033,5 тис.грн.)

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального.

Оприлюднюється перелік авто до 1 лютого податкового (звітного) року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, на своєму офіційному веб-сайті

Платниками Центрального району м.Дніпра сплачено понад 96 мільйонів гривень єдиного внеску

«За  січень 2017 року  від платників Центрального району м.Дніпра надійшло                     96502,8 тис.грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування,  що на 6901,7 тис.грн. більше за очікувані показники.», -  повідомила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Оксана Бабкіна

Нагадаємо, Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016 р. № 1774-19 внесено зміни щодо нарахування та сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями, які набрали чинності з 01.01.2017 р.

Зокрема, згідно п. 30 розділу І Закону фізичні особи – підприємці, які є пенсіонерами за віком та інвалідами на загальній системі оподаткування звільняються від сплати ЄСВ «за себе». Це відбулося завдяки виключенню фрази  "які обрали спрощену систему оподаткування" у першому реченні частини четвертої статті 4 Закону «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування».

Решта фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування сплачуватимуть ЄСВ «за себе» вже не за власним бажанням, а обов’язково, незалежно від факту отримання у місяці, за який сплачується такий ЄСВ, чистого доходу.

Така зміна відбулася завдяки заміні слів "має право самостійно" на слово "зобов’язаний" у першому реченні абзацу другого у пункті 2 частини першій статті 7 Закону про ЄСВ.

Також пункт 3 частини першої статті 7 Закону про ЄСВ доповнено абзацом другим такого змісту: «Для платників, віднесених до першої групи платників єдиного податку, визначених у підпункті 1 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України, ця сума не може бути меншою за 0,5 мінімального страхового внеску із зарахуванням відповідних періодів здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу, який обчислюється відповідно до статті 24 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування", пропорційно до сплаченого єдиного внеску"».

 

Мирослав Продан: У лютому ми розпочнемо черговий етап розбудови митниці

Нові ресурси фінансування, затверджені Законом України про Державний бюджет на 2017 рік, дають можливість вже у лютому розпочати черговий етап розбудови української митниці. Про це заявив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час засідання Митного комітету Громадської ради при ДФС, яке відбулося 31 січня.

Так, за його словами, законом передбачено спрямування до 10 відс. суми перевиконаних індикативів митних надходжень на забезпечення функціонування митних органів.

«Ми нарешті отримали ресурс для розбудови митниці. Це ті кошти, які будуть спрямовані на розбудову інфраструктури митних постів, закупівлю сканерів, засобів відеоспостереження та іншого необхідного обладнання для здійснення митного контролю. Крім того, частина коштів буде використана на підвищення зарплатні митникам», – зазначив Мирослав Продан.

Вже у лютому ДФС зможе отримати понад 200 млн. грн., а протягом року ця сума може сягнути близько 1,5 млрд. грн..

Як розповів Мирослав Продан, сьогодні в ДФС працюють над розробкою стратегії типових пунктів пропуску, в якій буде передбачено приведення всіх українських митниць до єдиного зразка – починаючи від естетичного вигляду та закінчуючи технічним забезпеченням.

«Ми плануємо облаштувати всі пункти пропуску засобами відеоспостереження, які дозволять в режимі он-лайн спостерігати за всіма митними процедурами в пунктах пропуску. Здійснюватимуть такий контроль працівники координаційно-моніторингового центру, а відео зберігатиметься протягом 90 днів як своєрідна доказова база», – розповів Мирослав Продан.

Він також повідомив, що з боку ДФС вже розроблено пропозиції до Концепції реформування державної митної справи.

«У Концепції є низка позитивних речей, які ми вже впроваджуємо, розробляємо або завершуємо розробку, але й є ті, з якими ми не погоджуємося. Саме тому зараз ми маємо можливість спільно з розробниками, експертами, бізнесом та громадськістю доопрацювати цей документ та створити дійсно оптимальний документ, який дозволить нам реалізувати всі наші плани з розбудови митниці», – підкреслив в.о. Голови ДФС.

У свою чергу представники Митного комітету відзначили позитив від впровадження такого документу, але, на їх думку, зазначений проект суперечливий та потребує значного доопрацювання. Свої пропозиції та бачення Концепції реформування державної митної справи представники комітету сформують та теж направлять розробнику.

Платникам екологічного податку - актуально про законодавчі зміни

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє, що Законом України від 20 грудня 2016 року № 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» внесено зміни до Податкового кодексу України.

Зокрема, викладені у нових розмірах і порівняно з діючими у 2016 році збільшені на 12 відсотків ставки екологічного податку,  що визначені:

- пунктами 243.1 - 243.4 статті 243 Кодексу, а саме: ставки податку за викиди в атмосферне повітря окремих забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення; ставки податку за викиди в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення забруднюючих речовин (сполук), які не увійшли до пункту 243.1 цієї статті та на які встановлено клас небезпечності; для забруднюючих речовин (сполук), які не увійшли до пункту 243.1 цієї статті та на які не встановлено клас небезпечності (крім двоокису вуглецю), ставки податку застосовуються залежно від установлених орієнтовно безпечних рівнів впливу таких речовин (сполук) в атмосферному повітрі населених пунктів; ставка податку за викиди двоокису вуглецю;

- пунктами 245.1 і 245.2 статті 245 Кодексу - ставки податку за скиди

окремих забруднюючих речовин у водні об'єкти;

- пунктами 246.1 і 246.2 статті 246 Кодексу - ставки податку за

розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах;

- пунктом 247.1 статті 247 Кодексу - ставка податку за утворення

радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені);

- пунктом 248.1 статті 248 Кодексу - ставки податку за тимчасове

зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк.

Таким чином, збільшені ставки повинні застосовуватися платниками Податку при обрахуванні податкових зобов'язань за перелічені вище об'єкти оподаткування, що виникли з 1 січня 2017 року.

Статтею 250 Кодексу для Податку визначено базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному кварталу.

Відповідно до пункту 250.2 статті 250 Кодексу платники Податку складають податкові декларації за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 715, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за № 1052/27497, та подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують Податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації:

- за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин у водні об'єкти, розміщення протягом звітного кварталу відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах - за місцем розміщення стаціонарних джерел, спеціально відведених для цього місць чи об'єктів;

- за утворення радіоактивних відходів та тимчасове зберігання радіоактивних відходів понад установлений особливими умовами ліцензії строк - за місцем перебування платника на податковому обліку у контролюючих органах.

Граничними термінами подання податкових декларацій та сплати податкових зобов'язань з Податку вважаються за:

IV квартал 2016 року: 9 лютого 2017 року, а останнім днем сплати податку - 17 лютого 2017 року;

I квартал ц.р.: 10 травня та 19 травня 2017 року відповідно;

II квартал ц.р.: 9 серпня та 18 серпня 2017 року відповідно;

III квартал ц.р.: 9 листопада та 17 листопада 2017 року відповідно;

IV квартал ц.р.: 9 лютого та 19 лютого 2018 року відповідно.

Якщо платник Податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник Податку повинен повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву довільної форми про відсутність у нього у звітному році об'єкта обчислення екологічного податку. В іншому разі платник податку зобов'язаний подавати Декларації відповідно до вимог Кодексу.

Нові правила для бюджетного відшкодування пдв почнуть діяти з 1 квітня 2017 року

ДПІ у Центральному районі м.Дніпро звертає увагу платників податків на дадану вартість,що Постановою КМУ від 25.01.2017 р. №26 затверджено новий Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ.

Постановою, зокрема, передбачено:

-формування та ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування на підставі баз даних ДФС та Казначейства;

-визначення даних, які відносяться до такого реєстру;

-автоматичне внесення до Реєстру заяв протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження;

-повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюється у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення заяв до Реєстру;

-щоденне оприлюднення Реєстру на своєму офіційному веб-сайті, крім інформації про реквізити поточного рахунка платника податку для перерахування бюджетного відшкодування.

Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ набирає чинності з 01.04.2017 р.

До набрання чинності зазначеним Порядком, тобто до 01.04.2017 р., бюджетне відшкодування сум ПДВ відбуватиметься за заявами, включеними до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, у порядку, затвердженому Постановою КМУ від 22.02.2016 р. № 68.

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра запрошує художників, музикантів, ведучих, фото та відеоператорів задекларувати свої доходи

У фіскальному відомстві району розповідають, що всі суб’єкти котрі займалися незалежною професійною діяльністю і відповідно отримували доходи без сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору зобов’язані добровільно декларувати  свої доходи. Деклараційна кампанія доходів, отриманих у 2016 році триває до 1 травня 2017 року.

Нормами Податкового кодексу України визначено, що незалежна професійна діяльність - участь фізичної особи у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, діяльність лікарів, приватних нотаріусів, приватних виконавців, адвокатів, арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), аудиторів, бухгалтерів, оцінщиків, інженерів чи архітекторів, особи, зайнятої релігійною (місіонерською) діяльністю, іншою подібною діяльністю за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою - підприємцем та використовує найману працю не більш як чотирьох фізичних осіб  (підпункт 14.1.226 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України).

«Сплата податків є питанням не тільки престижності та честі, а й утримання територіальних громад - оскільки наповнює місцеві бюджети. І, щоб долучитися до когорти цивілізованих держав, необхідно добровільно декларувати свої доходи, адже це загальноприйнята практика у всьому світі, яка свідчить про податкову культуру громадян, їх повагу до держави»- наголошує заступник начальника ДПІ Євгенія Самсоненко.

Фіскальна служба Центрального району мДніпра наголошує на гарантуванні державою мінімальної зарплати у 3200 гривень

Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України. З 1 січня 2017 року мінімальна зарплата в місячному розмірі становить 3200 гривень (у погодинному розмірі – 19,34 гривні). Такий показник закладений у держбюджеті-2017, - зазначає ДПІ у Центральному районі м.Дніпра.

Відтак усі роботодавці, які використовують працю найманих працівників, зобов’язані виплачувати заробітну плату у розмірі не нижчому за мінімальний.

Погоджуючись на виплату заробітної плати нижче мінімального рівня або неофіційне працевлаштування, робітник втрачає такі права, як оплачувані відпустки, соціальні страхові виплати та пенсійний стаж.

На думку податківців, підняття рівня мінімальної заробітної плати – це реальній і дієвий крок до детінізації економіки Разом з тим від підвищення рівня заробітних плат значною мірою залежать доходи бюджету. Водночас варто взяти до уваги, що чинні законодавчі новації передбачають штраф за виплату зарплат «у конверті» в розмірі 100 мінімальних заробітних плат (з 1 січня 2017 року ця сума становить 320 тисяч гривень).

Допомога на лікування не оподатковується

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє, що відповідно до пп.165.1.19 Податкового кодексу України  до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу  платника податку не включаються та не оподатковуються кошти або вартість майна (послуг), що надаються як допомога на лікування та медичне обслуговування платника податку, у тому числі, але не виключно, для придбання ліків, донорських компонентів, протезно-ортопедичних виробів, виробів медичного призначення для індивідуального користування інвалідів, за рахунок коштів благодійної організації або його роботодавця.

З 1 січня 2017 року пунктом 74 розділу 1 Закону України від 21.12.2016 №1797-VШ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» в зазначений підпункт внесено зміни, згідно яких  тепер роботодавці можуть фінансувати без оподаткування лікування і медобслуговування не лише своїх найманих працівників, а й членів їхніх сімей першого ступеня споріднення (дружина, чоловік, батьки, діти), а також дітей, які в них під опікою чи піклуванням. Обов’язковою умовою для звільнення від оподаткування в разі надання коштів є наявність документального підтвердження витрат.

Особливості проведення податкових перевірок у 2017 році

ДПІ у Центральному  районі м.Дніпра звертає увагу , що з 01.01.2017 р. організацію та проведення документальних і фактичних перевірок може бути здійснено (у тому числі видано наказ про проведення, оформлено направлення (посвідчення), складено акт (довідку) та податкові повідомлення-рішення, вимоги (рішення) зі сплати ЄСВ за їх результатами)) лише контролюючими органами обласного та центрального рівнів.

Водночас уточнено, що документи з питань проведення перевірок (запити, накази, акти, повідомлення про місце і час проведення розгляду заперечень, податкові повідомлення-рішення) надсилаються платникам податків у порядку, встановленому п. 42.2 ст. 42 Податкового кодексу.

Законом України від 21.12.2016 р. № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі — Закон № 1797) запроваджено оприлюднення плану-графіка проведення документальних перевірок на офіційному веб-порталі ДФС до 25 грудня року, що передує року, в якому проводитимуться такі документальні планові перевірки (п. 77.1 ст. 77 Податкового кодексу).

Крім того, при визначенні термінів, протягом яких можуть проводиться з 01.01.2017 р. документальні перевірки, слід врахувати зміни, внесені до критеріїв належності платника до категорії великих платників податків (пп. 14.1.24 п. 14.1 ст. 14 Кодексу), а саме:

збільшено показник сплати платежів до державного бюджету за платежами, які контролюються ДФС, з 12 до 20 млн грн.;

збільшено критерій обсягу доходу від усіх видів діяльності за останні чотири послідовні податкові (звітні) квартали з 500 млн грн. до 1 млрд грн.;

додано постійне представництво нерезидента до переліку суб’єктів.

Зауважено, що Законом № 1797 збільшено з 15 до 90 календарних днів термін, протягом якого при отриманні заяви із скаргою від покупця контролюючий орган зобов’язаний провести документальну перевірку продавця з урахуванням вимог, встановлених пп. 78.1.9 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу, для з’ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов’язань з податку за такою операцією (п. 201.10 ст. 201 Кодексу).

Водночас змінено порядок застосування штрафних санкцій у разі нереєстрації податкових накладних в ЄРПН, невиправлення помилок, допущених під час зазначення обов’язкових реквізитів податкової накладної, та виявлених контролюючим органом за результатами перевірки, проведеної за заявою покупця (п. 1201.2, 1201.3 ст. 1201 Кодексу).

При проведенні виїзних документальних перевірок слід врахувати зміни, внесені до п. 81.2 ст. 81 Податкового кодексу, щодо визначення чіткого порядку дій посадових осіб контролюючих органів у разі недопуску їх до проведення такої перевірки. Зокрема, у цьому випадку невідкладно складається у двох примірниках акт, що засвідчує факт відмови, із зазначенням заявлених причин відмови, один примірник якого вручається під підпис, одразу після його складання, платнику податків та/або уповноваженій особі платника податків.

Посадова (службова) особа платника податків (його представник або особа, яка фактично проводить розрахункові операції) має право надати свої письмові пояснення до складеного контролюючим органом акта. У разі відмови від підписання такого акта посадовими особами контролюючого органу складається акт, що засвідчує факт відмови в отриманні акта та/або наданні письмових пояснень до нього.

Також внесено зміни в частині організації позапланових документальних перевірок, а саме уточнено підстави для їх проведення. Зокрема, пп. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу доповнено можливістю проведення позапланової перевірки також у разі отримання інформації, яка свідчить про порушення вимог податкового законодавства.

Водночас підпунктами 78.1.1, 78.1.9 п. 78.1 ст. 78 Кодексу встановлено термін для надання платниками податків пояснень на запит контролюючого органу — 15 робочих днів з дня, що настає за днем отримання запиту, та вимоги до його змісту.

Відповідно до пп. 78.1.5 зазначеного пункту позапланова документальна перевірка може бути проведена не лише у разі подання платниками заперечень до акта (довідки) перевірки, а також додаткових документів у порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 Кодексу. Наказ про проведення перевірки з підстав, зазначених у цьому підпункті, видається:

у разі розгляду заперечення до акта перевірки та/або додаткових документів у порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 Кодексу, — контролюючим органом, який проводив перевірку;

під час проведення процедури адміністративного оскарження — контролюючим органом вищого рівня, який розглядає скаргу платника податків.

Вилучено з пп. 78.1.11 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу можливість проведення позапланової перевірки у разі отримання постанови органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора.

Крім того, слід звернути увагу, що з 01.01.2017 р. ст. 78 Кодексу доповнено новою підставою для проведення документальної позапланової перевірки — у разі якщо платником податків не надано для проведення зустрічної звірки інформацію, визначену у запиті контролюючого органу, протягом 10 робочих днів з дня, що настає за днем отримання запиту, винятково з питань,  зазначених у запиті  (пп. 78.1.19 п. 78.1 цієї статті).

При оформленні результатів перевірок необхідно врахувати, що збільшено термін вручення акта (довідки) документальної невиїзної перевірки — не пізніше наступного робочого дня після його реєстрації вручається особисто платнику податків чи його представникам або надсилається у порядку, визначеному ст. 42 Кодексу (п. 86.4 ст. 86 Кодексу).

З 01.01.2017 р. змінено порядок подання та розгляду заперечень до актів (довідок) перевірок. Так, платники податків у разі незгоди з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки, мають право подати свої заперечення та/або додаткові документи в порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 Податкового кодексу, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків (раніше зауваження подавались до контролюючого органу за основним місцем обліку).

Також Законом № 1797 уточнено порядок обрахунку строків для надання заперечення на акт (довідку) про результати перевірки та копій документів до нього — з наступного дня, за днем отримання акта (довідки), збільшено строк їх розгляду з 5 до 7 робочих днів, а також строк для повідомлення контролюючим органом про місце і час проведення розгляду заперечення з 2 до 4 робочих днів до дня їх розгляду (п. 86.7 ст. 86 Податкового кодексу).

Законом № 1797 внесено зміни до ст. 86 Кодексу та з урахуванням перенесення контрольних функцій на обласний та центральний рівні встановлено загальний порядок прийняття податкових повідомлень-рішень за результатами фактичних перевірок. Так, податкове повідомлення-рішення приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу протягом десяти робочих днів з дня, що настає за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки у порядку, передбаченому ст. 58 Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень, а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки та/або додаткових документів, поданих у порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 Кодексу, приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки та/або додаткових документів — протягом трьох робочих днів, що настають за днем розгляду заперечень та/або додаткових документів і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків (п. 86.8 ст. 86 Податкового кодексу).

Водночас передбачено зазначення у повідомленнях-рішеннях попередження про необхідність складення та реєстрації в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування до неї, у випадках, визначених Кодексом (п. 58.1 ст. 58 Податкового кодексу).

Зазначено, що рішення про визначення грошових зобов'язань, вимоги (рішення) зі сплати ЄСВ за матеріалами документальних перевірок, які розпочато (завершені) державними податковими інспекціями до 01.01.2017 р. та строк винесення рішення за якими не настав, приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) відповідного контролюючого органу обласного рівня.

Також зазначено, що Законом № 1797 встановлено відповідальність посадової (службової) особи контролюючого органу за прийняття неправомірного рішення, яким визначаються податкові (грошові) зобов’язання платнику податків. Передбачено, що за повторне протягом останніх дванадцяти місяців прийняття неправомірного рішення, яким визначаються податкові (грошові) зобов’язання платників податків, така посадова (службова) особа контролюючого органу притягується до дисциплінарної відповідальності у порядку, передбаченому законом.

Законом № 1797 також внесено зміни до порядку проведення зустрічних звірок, а також надання платниками податків пояснень на запит контролюючого органу, що визначено ст. 73 Кодексу. Зокрема, у разі проведення зустрічної звірки платники податків та інші суб’єкти інформаційних відносин зобов’язані подавати інформацію, визначену в запиті контролюючого органу, протягом 10 робочих днів з дня, що настає за днем отримання запиту. Документальне підтвердження цієї інформації на вимогу контролюючого органу може бути надано в електронному або паперовому вигляді на вибір платника податків  (п. 73.3 ст. 73 Кодексу).

Особливу увагу слід приділити переліку інформації та документів, які запитуються, оскільки під час проведення зустрічної звірки з’ясовуються лише питання, зазначені у письмовому запиті контролюючого органу на проведення зустрічної звірки.

Крім того, змінено об’єкт зустрічної звірки — під час зустрічної звірки здійснюється зіставлення даних, отриманих від платників податків та інших суб’єктів інформаційних відносин, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу та якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з’ясування повноти їх відображення в обліку платника податків (п. 73.5 ст. 73 Кодексу). Також обмежено можливість їх проведення тільки з метою отримання інформації, необхідної у зв’язку з проведенням перевірок (часові межі не встановлено).

За результатами зустрічних звірок складається довідка, що надається суб’єкту господарювання у 10-денний строк.

Повторне здійснення зустрічних звірок контролюючими органами з одного і того самого питання заборонено.

(Лист ДФС України від 17.01.2017 р. № 1005/7/99-99-14-03-03-17)

Детальніше за посиланням: http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100003887-osoblivosti-provedennya-podatkovikh-perevirok-u-2017-r

Про коефіцієнт рентабельності гірничого підприємства за обліковою ставкою Національного банку України

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра керуючись листом Державної фіскальної служби України від 26.01.2017 №1820/7/99-99-12-03-04-17 щодо застосування величини коефіцієнту рентабельності гірничого підприємства у ІV кварталі 2016 року для гірничих підприємств, що порушили строк регулярної повторної геолого–економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр, повідомляє наступне.

Розрахункова вартість товарної продукції гірничого підприємства визначається як сума витрат, що обчислені згідно з п.п. 252.11-252.15 ст. 252 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), та прибутку як алгебраїчного добутку вказаних витрат та коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства, обчисленого у матеріалах геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр, затверджених центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр (п. 252.16 ст. 252 Кодексу).

У випадку порушення гірничими підприємствами строку регулярної повторної геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр передбачено застосування коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства, що дорівнює трикратному розміру облікової ставки Національного банку України (далі - облікова ставка).

У ІV кварталі 2016 року діяли 2 (дві) облікові ставки: 15 відс. та 14 відс., затверджені рішеннями Правління Національного банку України від 15.09.2016 №277-рш, 27.10.2016 №372-рш, 08.12.2016 №475-рш відповідно.

З метою уникнення неоднозначного трактування, Державна фіскальна служба України, базуючись на принципі рівномірності, обчислила розмір середньозваженої облікової ставки Національного банку України для визначення коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства з метою розрахунку величини податкового зобов’язання з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин.

Тривалість дії облікової ставки: 15 відс. – 27 днів (01.10.2016-27.10.2016); 14 відс. – 65 днів (28.10.2016-31.12.2016).

Відповідно для обчислення податкових зобов’язань з рентної плати середньозважена облікова ставка за ІV квартал 2016 року становить 14,29 відс. ((15 відс.*27 днів + 14 відс.*65 днів)/92), а трикратний розмір облікової ставки Національного банку України, який використовується при обчисленні податкових зобов’язань з плати за користування надрами для видобування корисних копалин за ІV квартал 2016 року, становить 0,4287 (14,29 відс.*3/100).

Рентна плати за користування радіочастот ресурсом України.Основні помилки при заповнені звітності

ДПІ у Центральному рйоні м.Дніпра звертає увагу, що за результатами проведеного Державною фіскальною службою України аналізу звітності з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України (далі – Рентна плата) за грудень 2016 року виявлені методологічні помилки заповнення платниками Рентної плати податкової звітності, а саме:

неправильно застосовано розмір встановлених ставок з Рентної плати;

не заповнено ширину смуги радіочастот для дозволів з однаковою шириною  смуги радіочастот;

подання звітності платниками, у яких відсутній суб’єкт оподаткування

Рентною платою та дозвіл на експлуатацію радіоелектронного пристрою.

Нагадуємо, що порядок адміністрування Рентної плати регламентується статтею 254 «Рентна плата за користування радіочастотним ресурсом України» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс).

Ставки Рентної плати у гривнях за 1 МГц смуги радіочастот на місяць визначені пунктом 254.4 статті 254 Кодексу.

Платники Рентної плати обчислюють суму Рентної плати виходячи з виду радіозв’язку, розміру встановлених ставок та ширини смуги радіочастот по кожному регіону окремо (п.п.254.5.2 п.254.5 ст.254 Кодексу).

Перелік користувачів радіочастотного ресурсу –платників рентної плати за користуванням радіочастотним ресурсом України, затверджений наказом Мінфіну України від 05.11.2015 № 994

Звертаємо увагу платників на дотримання ними порядку заповнення реквізівтів податкової звітності з Рентної плати, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 719 «Про затвердження форми Податкової декларації з рентної плати ( зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за № 1051/27493) з урахуванням змін внесених наказом Міністерства фінансів України з  від 07.11.2016 №927 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з рентної плати» (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.11.2016 за №1539/29669) та  правильності застосування ставок Рентної плати визначеною статтею 254  Податкового Кодексу України.

Платники єдиного податку зобов’язані зберігати первинні документи 1095 днів

ДПІ у Центральному рйоні м.Дніпра  повідомляє, що платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених у п. 44.1 ст. 44 ПКУ, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання - з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності (абзац перший п. 44.3 ст. 44 ПКУ).

ФОП платники ЄП зобов’язані забезпечити зберігання первинних документів на підставі яких заповнювалися дані Книги обліку доходів або Книги обліку доходів та витрат, що використовувалися для складання податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця, або інші первинні документи, які використовуються для складання податкової звітності по іншим податкам і зборам – у разі їх сплати. Такі первинні документи зберігаються не менш як 1095 днів з дня подання податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця або іншої податкової звітності, для складення якої вони використовуються.

За незабезпечення зберігання первинних документів до платників єдиного податку можуть бути застосовані штрафи відповідно до п. 121.1 ст. 121 ПКУ штрафу в розмірі 510 гривень.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень..

При відсутності первинних документів на товари (роботи, послуги), придбані платником єдиного податку, у разі виявлення факту щодо неутримання податку на доходи фізичних осіб при виплаті доходу громадянам до платників податків застосовуються штрафні санкції, як до податкового агента, передбачені п. 127.1 ст. 127 ПКУ, та на суму грошового зобов’язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, нараховується пеня згідно з п.п. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 ПКУ.

 

Webmaster Bissiko Studio - Создание сайтов
Copyright 2011 © Центральна районна у місті Дніпрі рада

Центральна районна у місті Дніпрі рада
вул. Князя Ярослава Мудрого, 42; тел.: (056) 744-17-02; e-mail: kirovkadp@i.ua