На главнуюНаписать письмоКарта сайта
Пошук по сайту:

НОВИНИ

22. 09. 2017

КП «Міська інфраструктура» ДМР організовує свято Місто майстрів

Детальніше

20. 09. 2017

Управління праці та соціального захисту населення Центральної районної у місті Дніпрі ради інформує

Детальніше

Баннер
НОВИНИ ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє
НОВИНИ
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє
17. 07. 2017

Інформаційні ресурси ДФС працюють у штатному режимі!

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє, що інформаційні ресурси ДФС працюють у штатному режимі.

Нагадуємо, для зручності платників податків Державною фіскальною службою України забезпечується функціонування «Електронного кабінету платника» (далі - ЕКП), за допомогою  якого можливо сформувати та надіслати до органів ДФС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платником окремих податків. Крім того, платники можуть через ЕКП зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Єдиному реєстрі акцизних накладних, скористатися сервісами систем електронного адміністрування ПДВ та реалізації пального.

Дуже зручно й те, що скориставшись ЕКП платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації (стан поданої звітності та інші відомості).

Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК).

 

ДФС вже розглянуто 111 Повідомлень щодо підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування

На сьогодні ДФС вже розглянуто 111 Повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування. З них по 40 повідомленнях прийнято рішення щодо реєстрації таких документів. Іншим 71 – відмовлено у реєстрації з повідомленням причин неприйняття.

Загалом, з початку роботи системи моніторингу ризиків та блокування накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено реєстрацію понад 50 тис. податкових накладних, що складає 1% від загальної кількості податкових накладних/розрахунків коригування, що реєструвалися.

Нагадаємо, що відповідно до Податкового кодексу, у разі такої відмови платник має право протягом 365 днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування, подати Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування.

Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК подається за формою J(F)1312601 та формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі. До такого Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 МБ).

Після отримання таких повідомлень фахівці спеціально створеного структурного підрозділу ДФС протягом 5 робочих днів розглядають надані суб’єктами декларування пакети документів з так  званими «відбитими» податковими накладними для прийняття остаточного рішення щодо приймання такої накладної або доведення до суб’єкта господарювання причин її не прийняття.

Протягом І півріччя 2017 року Центрами обслуговування платників Дніпропетровщини надано майже 148 тисяч адмінпослуг

За даними Головного управління ДФС у Дніпропетровській області найбільш запитуваною серед відвідувачів Центрів обслуговування платників залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Зокрема, у січні – червні поточного року ЦОПами Дніпропетровщини надано майже 64,7 тисяч таких послуг.

Не втрачає актуальності послуга з надання витягу з реєстру платників єдиного податку. Протягом зазначеного періоду платникам надано понад 13 тисяч таких послуг. Крім того, платників продовжує цікавити послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій. З початку року надано більше 11,7 тисяч цих послуг.

На сьогодні обслуговування платників здійснюється 36 Центрами обслуговування платників, що діють при податкових інспекціях Дніпропетровської області, які надають 24 види адміністративних послуг. Протягом шести місяців поточного року Центрами надано майже 148 тисяч адміністративних послуг. Окрім отримання консультативних та інформаційних послуг, відвідувачі Центрів обслуговування платників податків мають можливість подати податкову звітність та одержати ключі електронного цифрового підпису.

 

Понад 5,3 млрд. грн. єдиного внеску надійшло від платників Дніпропетровщини

Впродовж першої половини 2017 року органи фіскальної служби Дніпропетровщини забезпечили надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на загальну суму 5 млрд. 325,5 млн. грн. Якщо цей показник порівняти з першим півріччям 2016 року, то цьогорічна сплата єдиного внеску більше на 1 млрд. 535,8 млн. грн.

При цьому, лише у червні 2017 року платники єдиного внеску Дніпропетровської області перерахували на рахунки Держказначейства 1 млрд. 030 млн. грн., що на 341,8 млн. грн. більше червневих надходжень минулого року.

Нагадуємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

Бізнесмени сплатили більш як 190 тисяч гривень на відновлення екології

Упродовж першого півріччя цього року представники бізнесу Центрального району м.Дніпра перерахували до бюджету 191,6 тис грн екологічного податку, що на 101,0 тис грн більше торішніх показників.

У податковій інспекції звернули увагу, що відповідно до п. 240.1 Податкового кодексу України платниками екоподатку є суб’єкти господарювання, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються:

• викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення;

• розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об'єктах) суб'єктів господарювання);

• утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені);

• тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк.

Детальніші консультації – у Центрі обслуговування платників при ДПІ та за телефоном:                  374-70-26 (36).

До уваги фізичних осіб – платників транспортного податку!

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра  повідомляє що з початку року плтниками транспортного податку перераховано до бюджету Центрального району м.Дніпра 623,4тис.грн., та нагадує, що згідно з п.п.267.1.1 п.267.1 ст.267 розділу ХІІ «Податок на майно» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками транспортного податку (далі – податок) є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ є об’єктами оподаткування.
Підпунктом 267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ визначено, що об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.


Звертаємо увагу, що статтею 8 Закону України «Про Державний бюджет України» від 21.12.2016 №1801-VIII із змінами у 2017 році з 1 січня установлена мінімальна заробітна плата у місячному розмірі 3 200 грн.


Таким чином, у 2017 році об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 1 млн. 200 тис. гривень.


Згідно з п.п.267.6.1 п.267.6 ст.267 розділу ХІІ ПКУ обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

Підпунктом 267.6.2 п. 267.6 ст. 267 ПКУ встановлено, що податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (роком).


Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою – платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.


Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам – нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.
Фізичні особи – платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:


а) об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

б) розміру ставки податку;

в) нарахованої суми податку.


У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об'єкт оподаткування, перехід права власності на об'єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
Фізичні особи – нерезиденти у порядку, визначеному цим пунктом, звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих органів за місцем реєстрації об’єктів оподаткування (п.п.267.6.10 п.267.6 ст.267 ПКУ).

Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування (п.п.267.7.1 п.267.7 ст.267 ПКУ).
Фізичні особи сплачують податок протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.п.267.8.1 ст.267 ПКУ).


Чинним законодавством надання до контролюючого органу податкової декларації з транспортного податку для фізичних осіб не передбачено.

 

Податкова нагадує громадянам про щорічну сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та земельного податку!

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра  нагадує громадянам, про щорічне обчислення суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за 2016 рік, та земельного податку за 2017 рік.

Це стосується громадян які мають у власності об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості (квартири/частки загальна площа яких перевищує 60м2, будинків/їх часток, загальна площа яких перевищує 120м2, різних типів житлової нерухомості, загальна площа яких перевищує 180м2), та являються власниками та землекористувачами земельних ділянок(Розділ XII Податкового кодексу України).

За консультацією про уточнення сум до сплати та реквізити, можна звернутися до Центру обслуговування платників, якій розташований за адресою м.Дніпро , вул Княгині Ольги, 22, поверх 3, або за телефоном 374-70-13

Станом на 01.07.2017 громадянами Центрального району м.Дніпра сплачено  1647.5тис.грн.     земельного податку та 152,9 тис.грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Фізичні особи сплачують податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  та земельний податок протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.п.26610.1 ст.266 ПКУ та пп 287.5 ст.286).

 

Варто зазначити, що за несвоєчасну сплату податку фізичній особі нараховується штраф та пеня в залежності від кількості днів затримки сплати.

Фізична особа, яка має підстави для отримання пільг щодо сплати зазначених податків, має право надати документи які підтверджують пільги.

 

ДПІ у Центральному  просить працівників контролювати свій страховий стаж.

Важливим питанням сьогодення для українців є наявність страхового стажу у найманого працівника. А це можливо лише при отриманні легальної заробітної плати та оформлення трудових відносин відповідно вимог чинного законодавства.

За словами Наталії Болдаш, начальника ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у  Дніпопетровській облсті, страховий стаж – це ключова категорія, необхідна для призначення та розрахунку розміру соціальних виплат громадянам.

Страховий стаж – період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню та сплачуються внески (нею, роботодавцем) на страхування.

Страховий стаж обчислюється за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що ведуть органи Пенсійного фонду України.

Слід пам’ятати, що страховий стаж –  період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачуються страхові внески в сумі не менше мінімального.

– Хочу зазначити, що з 01 січня 2000 року, якщо відомості в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні,  стаж не зараховується  навіть за наявності записів у трудовій книжці, – говорить Наталія Болдаш. – Тому, якщо виникають сумніви щодо легальності отриманої заробітної плати та відрахувань єдиного внеску потрібно звертатись до органів Пенсійного фонду для отримання наявної інформації в своїй обліковій картці застрахованої особи.

За порушення законодавства про працю ст. 265 КЗпП  передбачено фінансову відповідальність.

Так, юридичні та фізичні особи – підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати ( у 2017р. – 96 000 грн), встановленої законом на момент виявлення порушення за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення у разі:

- фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту);

- оформлення працівника на неповний робочий час у разі виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві;

- виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування та податків.

Недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці тягне за собою штраф у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення (у 2017 р. – 32 000 грн) за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення.

З початку року сервісом ДФС «Пульс» скористалися 11 платників Дніпропетровщини

Протягом І півріччя 2017 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 11 заявників Дніпропетровської області.

За допомогою сервісу «Пульс» заявники звертались з питань: щодо перевищення терміну надання адмінпослуги (4 звернення). З приводу відмови в прийнятті вхідної кореспонденції зателефонували 3 платники. Черги у ЦОПах турбували 2-х відвідувачів. Один платник скаржився на відмову в записі на особистий прийом. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося одне звернення.

Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна проінформувати про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07.

 

Розмір «звичайної» соціальної податкової пільги у 2017 році

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє наступне.

Відповідно до п.п.169.1.1 п.169.1 ст.169 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги (далі – ПСП) у розмірі, що дорівнює 50% розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року.

Згідно з абзацом першим п.п.169.4.1 п.169.4 ст.169 ПКУ ПСП застосовується до доходу, нарахованого на користь платника податку протягом звітного податкового місяця як заробітна плата (інші прирівняні до неї відповідно до законодавства виплати, компенсації та винагороди), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.

Нагадуємо, що відповідно до статті 7 Закону України від 21.12.2016 №1801-VIII «Про Державний бюджет України на 2017 рік» зі змінами та доповненнями з 01.01.2017 встановлено прожитковий мінімум для працездатної особи у розрахунку на місяць у розмірі 1600 гривень.

Отже, у 2017 році розмір «звичайної» ПСП складає 800,00 грн. (1600 грн. х 50%) при граничному доході 2240,00 грн. (1600 грн. х 1,4).

Повідомте податкову інспекцію про прийняття працівника на роботу

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє, що в Україні працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та інформуванням фіскальної служби про прийняття працівника на роботу. Це передбачено ст. 24 Кодексу законів про працю України.

Форма та особливості подання повідомлення про прийняття працівника на роботу затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413. Подається таке повідомлення роботодавцем до податкової інспекції за місцем обліку його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів: засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб; на паперових носіях разом із копією в електронному вигляді; а паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Від’ємне значення погашає податковий борг з ПДВ: що із залишком реєстраційної суми

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра інформує.

Платники податку на додану вартість мають право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) на суму, обчислену за формулою, визначеною п. 200 прим.1. 3 ст. 200 прим.1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), а саме SНакл = SНаклОтр + SМитн + SПопРах – SНаклВид – SВідшкод – SПеревищ, де, зокрема: SВідшкод – загальна сума податку, заявлена платником до бюджетного відшкодування з урахуванням сум коригувань, проведених за результатами перевірок.

Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість затверджено наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за № 159/28289 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок №21).

Відповідно до п. п. 4 п. 5 розділу V Порядку №21 на момент подання податкової декларації з ПДВ у рядок 20.1 зараховується сума від’ємного значення з рядка 20 декларації з ПДВ, у якій відображаються розрахунки з бюджетом, у зменшення суми податкового боргу, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до ПКУ).

Отже, якщо підприємством самостійно не здійснюється погашення наявного податкового боргу з ПДВ коштами, а погашення здійснюється за рахунок від’ємного значенням з ПДВ, то сума, яка задекларована у рядку 20.1 декларації з ПДВ, зменшує реєстраційну суму згідно з вимогами діючого законодавства та вважається відшкодованою в рахунок погашення податкового боргу.

До уваги бухгалтерів підприємств - землекористувачів

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра звертає увагу на наступне.

Форма Податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) затверджена Наказом від 16.06.2015 №560 «Про затвердження форми Податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності)», далі за текстом – форма №560.

Слід зауважити, що нарахування за податковими  деклараціями з плати за землю (форма №560) проводиться до інтегрованих карток платників  однією сумою за відповідним кодом бюджетної класифікації доходів (18010500 – земельний податок з юридичних осіб ,  18010600 – орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності з юридичних осіб) за кодами органу місцевого самоврядування за КОАТУУ. КОАТУУ – є обов’язковим реквізитом податкової декларації з плати за землю, його відсутність або помилка в ньому є підставою для надання декларації статусу "Не визнано як податкова декларація" .

У зв’язку з цим, наголошуємо на необхідності коректного відображення у рядку 8 «Код органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням земельної ділянки за КОАТУУ» реєстраційної частини  форми №560 відповідних КОАТУУ.

Зміни, внесені до форми та порядку складання звіту про контрольовані операції

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра нагадує, що 16.06.2017 набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №468 (далі – Наказ №468), яким затверджені Зміни до форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції (далі – Звіт та Порядок).

У зв’язку з цим Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) з метою належного адміністрування податку на прибуток підприємств та забезпечення податкового контролю з питання трансфертного ціноутворення повідомила наступне.

Звіт про контрольовані операції, здійснені платниками податків протягом     2016 звітного року, заповнюється та подається за оновленою формою та у Порядку, затвердженими наказом №468. Водночас Звіти за 2016 рік, подані платниками до набрання чинності наказом №468, вважаються дійсними.

Головною відмінністю від попередньої форми Звіту є доповнення додатка «Відомості про контрольовані операції» до Звіту графою 25 «Сторона, що досліджується», в якій у разі застосування для встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки» методів ціни перепродажу, «витрати плюс» та чистого прибутку, має бути зазначена інформація про сторону, що досліджується відповідно до п.п.39.3.2 п.39.3 ст.39 ПКУ. У випадках, якщо платник податків обирає стороною, що досліджується, себе, у графі зазначається «1», якщо обрано особу – контрагента у контрольованих операціях, зазначається «0». Під час застосування методів порівняльної неконтрольованої ціни або розподілу прибутку графа 25 не заповнюється.

Назва графи 20 додатка «Відомості про контрольовані операції» до Звіту приведена у відповідність до вимог ПКУ: в ній зазначається загальна вартість операції за вирахуванням непрямих податків.

Також у новій редакції викладено додаток «Інформація про пов’язаних осіб» до Звіту, який відтепер має більш зручну для заповнення форму.

Щодо змін, внесених до Порядку, то у новій редакції викладено пункти 1 – 3 розділу І Порядку. Так, Звіт подається до 1 жовтня року, що настає за звітним, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

У разі, якщо платником податку виявлено, що у раніше поданому Звіті інформацію надано не у повному обсязі, або вона містить помилки або недоліки, такий платник податків має право подати:

• новий Звіт (звіт з позначкою «звітний новий») до граничного строку подання Звіту за такий самий звітний період;

• уточнюючий Звіт (звіт з позначкою «уточнюючий») після граничного строку подання звіту за такий самий звітний період.

Новий та уточнюючий Звіти повинні містити повну інформацію про контрольовані операції за звітний рік, як передбачено при складанні основного Звіту (звіту з позначкою «звітний»).

Якщо останній день строку подання Звіту припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

Враховуючи, що у 2017 році 30 вересня припадає на вихідний день, граничний строк подання Звіту щодо контрольованих операцій за 2016 рік є 02.10.2017.

Порядок доповнено роз’ясненнями щодо особливостей заповнення Звіту, у разі здійснення господарських операцій із придбання (продажу) товарів (робіт, послуг) з пов’язаними особами – нерезидентами із залученням непов’язаних осіб відповідно до п.п.39.2.1.5 п.п.39.2.1 п.39.2 ст.39 ПКУ. У такому випадку в основній частині Звіту «Загальні відомості про контрольовані операції» у графі 2 має зазначатись повне найменування нерезидента – пов’язаної особи. Водночас у розділі «Відомості про особу, яка бере участь у контрольованих операціях» додатка до Звіту зазначається інформація відповідно до первинних документів щодо операції придбання та/або продажу товарів (робіт, послуг) із залученою у ланцюгу таких операцій непов’язаною особою.

Уточнено порядок заповнення окремих граф розділу «Відомості про контрольовані операції» додатка до Звіту:

- у разі, якщо предметом контрольованої операції є фінансові послуги із надання/отримання кредиту, депозиту, позики, у графі 17 зазначається сума відсотків, нарахованих (сплачених) або отриманих під час відповідної контрольованої операції у валюті контракту;

- у графі 23 вказується цифрове значення показника рентабельності контрольованої операції (сукупності контрольованих операцій), зазначеного платником податку у графі 22, у відсотках, з точністю до другого знака після коми.

Також розділ V Порядку доповнено пунктом 7, який роз’яснює відображення показника рентабельності при групуванні контрольованих операцій, а саме: у разі, якщо показник рентабельності обчислюється для сукупності контрольованих операцій, здійснених платником протягом року, але правила групування згідно з цим розділом не дозволяють відобразити інформацію про таке групування одним рядком, відповідний показник рентабельності (графа 22) та його цифрове значення (графа 23) зазначаються у кожному з рядків, які відображають сукупність таких операцій.

Враховуючи зміни у ст.39 ПКУ щодо критеріїв визнання господарських операцій контрольованими, коди підстав віднесення господарських операцій до контрольованих згідно з додатком 1 до Порядку викладено у відповідності до вимог п.п.39.2.1.1 п.39.2.1. ст.39 ПКУ. Зокрема, додаток 1 доповнено новим кодом «040» для контрольованих операцій, передбачених п.п.«г» п.п.39.2.1.1 п.п.39.2.1 п.39.2 ст.39 ПКУ, – «господарські операції, що здійснюються з нерезидентами, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи».

Термін реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних

 

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє, що Податковим кодексом України (далі – ПКУ) встановлено, що реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків (абз. чотирнадцять – шістнадцять п.201.10 ст.201):

- для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

- для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до п. 200 прим. 1.3 ст. 200 прим. 1 ПКУ протягом 365 календарних днів, що наступають за датою виникнення податкових зобов’язань, відображених у відповідній податковій накладній та/або розрахунку коригування.

Вказаний термін застосовується до податкових накладних та/або розрахунків коригування, дата складання яких припадає на періоди після набрання чинності змінами до відповідної норми ПКУ, тобто після 01.01.2017.

Податкові наслідки реорганізації підприємства

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє ,що відповідно до статті 1 Податкового кодексу (далі – ПКУ) відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами ПКУ.  Операції з реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення та перетворення) юридичних осіб належать до операцій, для яких ПКУ передбачено особливий  режим оподаткування.

Насамперед, згідно з підпунктом 196.1.7 статті 196 ПКУ вказані операції не є об'єктом оподаткування ПДВ. Крім того, у платника ПДВ, що реорганізується відповідно до чинного законодавства, не виникає обов'язку щодо визначення і нарахування податкових зобов'язань з ПДВ відповідно до підпункту "а" пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 ПКУ за придбаними або виготовленими товарами чи послугами, необоротними активами, які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності такого платника податку, незалежно від того, чи перебуває правонаступник у статусі платника ПДВ, чи ні.

ДПІ  у Центральному районі м.Дніпра про випадки, коли слід переукласти Договір з контролюючим органом для подання звітності в електронному вигляді

Фахівці ДПІ У Центральному районі м.Дніпра повідомляють про те, що  платнику для створення податкового документа в електронному вигляді та якщо інформація щодо зміни облікових даних суб’єкта господарювання не внесена до системи подання документів в електронному вигляді до закінчення строку дії попередніх сертифікатів шляхом надання Повідомлення за кодом форми J(F)1391102 (далі – Повідомлення), необхідно переукласти Договір з контролюючим органом за основним місцем обліку у разі:

зміни облікових даних суб’єкта господарювання (найменування юридичної особи, ПІБ фізичної особи – платника податків, податкової адреси (місцезнаходження юридичної особи, місця проживання фізичної особи), керівника юридичної особи тощо, у т. ч. у межах одного адміністративного району), якщо при цьому платник отримує новий ЕЦП;

закінчення строку чинності або скасування посилених сертифікатів відкритих ключів;

зміни керівника юридичної особи (у т.ч. тимчасової) або сертифіката керівника юридичної особи, не внесеного до системи подання документів в електронному вигляді.

Cуб’єкт господарювання, скориставшись електронним сервісом управління ЕЦП, який, зокрема надає можливість керівнику вносити до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» інформацію шляхом надання Повідомлення в електронному вигляді щодо нового сертифіката (до закінчення строку дії попереднього сертифіката) керівника або бухгалтера, не переукладає Договір. Такий Договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.

У разі ненадання Повідомлення щодо змін облікових даних до системи «Єдине вікно подання електронної звітності» для створення податкового документа в електронному вигляді платнику необхідно переукласти Договір з дотриманням умов, визначених абзацами другим - четвертим п.п. 7.1 п. 7 розд. III Інструкції з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, з контролюючим органом за основним місцем обліку.

Змінено Порядок відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє, що 01.07.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 №431.

Цим документом, який діє протягом одного календарного року, внесені зміни до пункту 1 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2011 №138.

Постановою №431 встановлено, що частина чистого прибутку (доходу), яка відраховується адміністратором Єдиного державного демографічного реєстру, розпорядником якого є Державна міграційна служба, до державного бюджету за відповідний період, визначається у розмірі 30% за умови спрямування ним 45% чистого прибутку (доходу) від своєї діяльності на доопрацювання, супроводження програмного забезпечення цього Реєстру та створення умов для його технічного і технологічного функціонування. Використання 45% чистого прибутку (доходу) підлягає щоквартальному державному фінансовому аудиту.

Постанова №431 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 01.07.2017 №120.

 

Webmaster Bissiko Studio - Создание сайтов
Copyright 2011 © Центральна районна у місті Дніпрі рада

Центральна районна у місті Дніпрі рада
вул. Князя Ярослава Мудрого, 42; тел.: (056) 744-17-02; e-mail: kirovkadp@i.ua