На главнуюНаписать письмоКарта сайта
Пошук по сайту:

НОВИНИ

08. 11. 2017

Увага! ГУ ДФС у Дніпропетровській області попереджає про активізацію шахраїв, які діють під виглядом працівників фіскал…

Детальніше

03. 11. 2017

Центральне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Дніпрі інформує

Детальніше

Баннер
НОВИНИ ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє
НОВИНИ
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє
12. 06. 2017

Мирослав Продан: Майже на 30% порівняно з січнем-травнем минулого року зросли збори платежів до загального фонду державного бюджету

Протягом січня-травня поточного року Державною фіскальною службою України забезпечено збір платежів до загального фонду державного бюджету на суму 304,2 млрд. грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року цей показник зріс на 28,4%, або на 67,3 млрд. грн. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

«За 5 місяців цього року органами ДФС перевиконані заплановані показники зі збору платежів до загального фонду державного бюджету на 5,7%. Бюджет додатково отримав 16,4 млрд. грн. Податкових платежів зібрано 189,5 млрд. грн., що більше запланованого на 1,3 млрд. грн., митних – 114,7 млрд. грн., або на 15,2 млрд. грн. більше», – розповів Мирослав Продан.

Очільник ДФС також підкреслив, що тенденція з перевищення збору  платежів до загального фонду держбюджету порівняно з відповідними періодами минулого року є стабільною. Так, зокрема, у травні поточного року зібрано 65,6 млрд. гривень. Це перевищує показник відповідного періоду минулого року на 31,2%  (+15,6 млрд. грн.)

Надходження митних платежів протягом січня-травня 2017 року склали 114,7 млрд. грн., що перевищило минулорічний показник на 31,5%, або на 27,5 млрд. грн. З них у травні перераховано 23,6 млрд. грн., або на 35,9%  (+6,2 млрд. грн.) більше травня 2016 року

Павло Дроняк: Після індивідуальної роз’яснювальної роботи 8,4 тис. працедавців підвищили зарплату своїм працівникам

Протягом січня-квітня поточного року працівниками органів ДФС у рамках заходів щодо дотримання суб’єктами господарювання податкового законодавства проведено індивідуальну роз’яснювальну роботу з роботодавцями. За її результатами 8,4 тис. працедавців підвищили рівень заробітної плати своїм працівникам. Про це розповів директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк.

За його словами, внаслідок такого підвищення до бюджету надійшло  58,5 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб. До органів прокуратури спрямовано матеріали та відомості щодо  342 підприємств, на яких виплата заробітної плати проводилась у розмірах нижче законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати.

«Завдяки співбесідам та заслуховуванням, проведеним територіальними органами ДФС спільно із місцевими органами влади з керівниками підприємств, які не виплачують своїм працівникам зароблені кошти, погашено заборгованість із заробітної плати на загальну суму 475,6 млн. грн. До бюджету надійшло 47,3 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 220,9 млн. грн. єдиного внеску», – зазначив Павло Дроняк.

До органів прокуратури спрямовано матеріали щодо 37 юридичних осіб, які мали довготривалу заборгованість із виплати заробітної плати.

На засіданнях комісій та робочих груп при органах виконавчої влади заслухано понад 5,5 тис. працедавців, які нараховують заробітну плату нижче законодавчо встановленого рівня. За їх результатами 5 тис. працедавців, підвищили рівень заробітної плати, до бюджету додатково надійшло: податку на доходи фізичних осіб – 11,7 млн. грн., єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 14,5 млн. грн., військового збору –  1,0 млн. грн.

«Загалом з початку 2017 року органами ДФС під час перевірки суб’єктів господарювання, які виплачували заробітну плату та інші доходи фізичним особам, порушення податкового законодавства виявлено в 67% перевірених платників», – повідомив Павло Дроняк.

До бюджетів донараховано понад 111 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, понад 25 млн. грн. єдиного внеску та майже 8 млн. грн. військового збору.

Працівники Дніпропетровської митниці ДФС запобігли незаконному вивезенню з України стародавньої книги

05 червня 2017 року співробітниками Дніпропетровської митниці ДФС, під час здійснення митного контролю пасажирів та багажу рейсу №791 «Дніпро - Тель-Авів» у багажі одного з пасажирів (громадянин Ізраїлю) виявлено книгу «Слово о полку Игореве» видання 1934 року, тираж 3300 екземплярів. Для руху обрав «зелений коридор», чим заявив про відсутність у нього будь-яких товарів, які підлягають обов’язковому декларуванню та оподаткуванню, або які належать до категорії товарів, на переміщення яких через митний кордон України встановлено обмеження.

Отже, зазначеним громадянином було порушено вимоги статті 366 Митного кодексу України у частині обмеження переміщення друкованих творів виданням до 1945 року, що потребує дозволу на вивезення за межі митної території України, відповідно до наказу Міністерства культури і мистецтв України №258 від 22.04.2002 р.

За ознаками порушення митних правил, передбаченого статтею 471 Митного кодексу України, складено протокол про порушення митних правил. Предмет порушення митних правил тимчасово вилучено.

Підсумки роботи Дніпропетровської митниці ДФС за травень 2017 року

У травні цього року Дніпропетровська митниця ДФС забезпечила надходження до Державного бюджету України податків у сумі 1 млрд. 532,2 млн. грн. Ця сума в 1,2 рази, або на  291 млн. грн. більша, ніж у травні 2016 року.

Доведений індикативний показник доходів загального та спеціального фондів Державного бюджету України на травень 2017 року митниця виконала на 111,6%. Перевиконання становить 151 млн. грн., що дозволить перерахувати до бюджету Дніпропетровської області на реконструкцію та ремонт автомобільних доріг  державного значення на рівні 60 млн. грн.

Юристи ДФС Дніпропетровщини відстояли справи у судах на суму 361,7 млн. грн.

На початок 2017 року на розгляді у адміністративних судах різних інстанцій за участю органів ДФС Дніпропетровської області перебувало 9,8 тисяч справ різних категорій на загальну суму позовних вимог 11,3 млрд. грн.

З розглянутих судами у січні - травні поточного року 359 справ на суму 500,9 млн. грн., на користь територіальних органів ГУ ДФС Дніпропетровщини вирішено 246 справ на суму 361,7 млн. грн., що складає 72,2% від суми розглянутих судами справ.

У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року показник позитивного вирішення на користь територіальних органів ГУ ДФС Дніпропетровщини збільшився по кількості на 17,1%, по сумі - на 31,8%.

«Такі результати свідчать про якісну аргументацію та доказову базу, на якій ґрунтуються наші позовні вимоги. Кожен юрист фахово підходить до кожної справи, що направляється до суду. Водночас, ми зміщуємо акцент у нашій роботі на досудове врегулювання спірних питань, які виникають із платниками податків», - наголошує начальник юридичного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олег Басан.

Про роботу центру обслуговування платників при ДПІ у Центральному районі м. Дніпра йшлося на брифінгу

Створення сприятливого клімату для розвитку підприємництва, налагодження партнерських відносин із платниками податків та якісне обслуговування тих, хто наповнює бюджети – пріоритетні напрямки роботи ДПІ у Центральному районі м.Дніпра

«Наповнення бюджету без тиску на бізнес - це головна мета співробітників ДФС, а якість обслуговування платників - це метод її досягнення. Ми виходимо із того, що сумлінні платники заслуговують якісне обслуговування»», - зазначив перший заступник начальника ДПІ у Центральному районі м.Дніпра В’ячеслав Ігорович Петерс на черговому брифінгу. Саме з цією метою функціонує Центр обслуговування платників, де платники отримують  весь спектр адміністративних та консультаційних послуг.

У роботі ЦОП  при ДПІ у Центральному районі м.Дніпра на теперішній час задіяні 11 працівників служби. У Центрі обслуговування платників послугами користуються понад 12.4 тис. платників, що обліковуються в ДПІ, з них – майже 7,7тис. – юридичні особи та понад 4,7 тис. – фізичні особи – підприємці.

З початку року працівниками служби у ЦОП надано майже 60,6тис.грн послуг, у тому числі адміністративних- 3,3.

Оперативно, без затримки було прийнято більше 42,7  тисяч примірників  податкової звітності, усно та в телефонному режимі надано 3,5 тис. консультацію щодо практичного застосування норм Податкового кодексу України та законодавства з питань сплати єдиного внеску. Послугами центру користуються громадяни, які отримують реєстраційний номер облікової картки платника податків – так звані ідентифікаційні номери. Так, з початку року ЦОП надав подібних послуг більше 800.

Протягом січня-травня 2017 року громадянам видано 530 довідок про відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів; зареєстровано 208 реєстраторів розрахункових операцій та  678 книги обліку розрахункових операцій, а також 262 розрахункових  книжок.

З метою інформування про зміни в податковому законодавстві, в Центрі  обслуговування платників для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлено інформаційні та тематичні стенди, що містять зразки заповнення заяв, податкової звітності, актуальну інформацію з питань оподаткування.

З метою спрощення обслуговування платників запроваджені та функціонують електронні сервіси. Це дозволяє платникам податків уникнути зайвих витрат часу та отримати необхідну інформацію. Відтепер модернізований сервіс «Електронний кабінет платника».

«Кожен мешканець району не залишається без уваги та має можливість отримати необхідну інформацію за допомогою кваліфікованих фахівців»,- підсумував перший заступник начальника ДПІ Петерс В’ячеслав Ігорович

ДПІ  у Центральному районі м.Дніпра до бюджету мобілізовано 258 мільйонів гривень ПДФО

За п‘ять місяців 2017 року ДПІ у Центральному районі м.Дніпра забезпечено надходження податку на доходи фізичних осіб до бюджетів усіх рівнів у сумі 258,3 мільйони гривень, що на 86,5 мільйонів гривень більше, ніж за відповідний період минулого року.

В ході роз’яснювальної роботи з керівниками підприємств району протягом січня-травня 2017 року легалізовано 26 робочих місць, у зв’язку з чим додаткові надходження до бюджету по податку з доходів фізичних осіб склали – 32,3 тис грн., єдиного внеску –               35,6 тис. грн.

В результаті вжитих заходів у травні 2017 року 10 підприємств підвищили рівень заробітної плати, у зв’язку з чим додатково надійшло 2,9 тис. грн. податку з доходів фізичних осіб, 3,5 тис. грн. – єдиного внеску.

 

«Легалізація праці – один з пріоритетних напрямів роботи органів фіскальної служби, адже від підвищення рівня заробітної плати, легалізації трудових відносин та повноти сплати податку на доходи фізичних осіб залежить наповнення бюджету та забезпечення соціальних гарантій громадян»,- зазначив керівник підрозділу управління податків і зборів з фізичних осіб Артем Сергійович Ключников

 

Чи є обмеження щодо надсилання повторної електронної звітності протягом дня

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє, що обмежень щодо надсилання платником податків протягом одного дня декількох звітних документів в електронному вигляді за різними податковими деклараціями немає. ДФС нагадує, що податкові документи в електронному вигляді можуть бути надіслані до контролюючих органів засобами телекомунікаційного зв’язку за звітні періоди у терміни, визначені законодавством для відповідних податкових документів у паперовій формі.

При відправленні електронних документів платник податків самостійно визначає кінцевий термін їх відправлення (враховуючи час на своєчасну доставку документів до контролюючих органів у разі можливого пошкодження телекомунікаційного зв’язку або ненадходження першої квитанції).

Якщо платник податків надіслав до контролюючого органу кілька примірників одного податкового документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), то оригіналом вважається електронний документ, надісланий до контролюючого органу останнім до закінчення граничного терміну, встановленого законодавством для подання податкової звітності за умови, що його було сформовано правильно, прийнято до бази даних контролюючого органу та платнику податків надійшла про це друга квитанція.

Тобто немає обмежень щодо надсилання платником податків протягом одного дня декількох звітних документів в електронному вигляді за різними податковими деклараціями. Крім того, платник податків має право повторно відправляти податкові декларації у разі виправлення помилок до закінчення граничного строку подання декларації, вказавши при цьому тип документа «звітний новий».

Житлова нерухомість непридатна для проживання – повідомте територіальні органи ДФС щоб не сплачувати податок

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра нагадує, що відповідно до п.п. «ґ» п.п. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 Податкового кодексу України не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.

Згідно з п. 11 Положенням про порядок обстеження стану жилих будинків з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам та визнання жилих будинків і жилих приміщень непридатними для проживання, затвердженим постановою Ради Міністрів УРСР від 26 квітня 1984 року № 189, якщо жилий будинок (жиле приміщення) визнано виконавчим комітетом районної, міської, районної в місті Ради народних депутатів невідповідним санітарним і технічним вимогам та непридатним для проживання, виконком відповідної місцевої Ради вносить до виконавчого комітету обласної, міської (міста республіканського підпорядкування) Ради народних депутатів пропозицію про використання цього будинку (приміщення) в інших цілях або про знесення будинку.

При цьому додаються такі документи:

а) рішення виконавчого комітету районної, міської, районної в місті Ради народних депутатів про визнання жилого будинку (жилого приміщення) невідповідним санітарним і технічним вимогам та непридатним для проживання;

б) проект рішення виконавчого комітету обласної, міської (міста республіканського підпорядкування) Ради народних депутатів про дальше використання жилого будинку (жилого приміщення) або про знесення будинку.

Виконавчий комітет обласної, міської (міста республіканського підпорядкування) Ради народних депутатів розглядає подані матеріали і приймає рішення про використання непридатного для проживання жилого будинку (жилого приміщення) в інших цілях або про знесення цього будинку (п. 12 Положення).

Таким чином, власник об’єкта житлової нерухомості може підтвердити, що житлова нерухомість непридатна для проживання на підставі рішення органу місцевого самоврядування про використання непридатного для проживання жилого будинку (жилого приміщення) в інших цілях або про знесення цього будинку.

Помилки, допущені платниками при заповненні звітності з рентної плати за спеціальне використання води за перший квартал 2017 року

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра інформує, що Державною фіскальною службою України здійснено аналіз даних податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води (далі – Плата)  за перший квартал 2017 року та встановлено, що окремі платники під час подання до органу ДФС податкової звітності з Плати не дотримувались порядку її заповнення, внаслідок чого звітність була подана з помилками.

Так має місце невірне заповнення платниками у додатку 5 «Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води» (далі – Додаток 5) до податкової декларації з рентної плати (далі – Декларація) рядку 8 «Об’єкт оподаткування з початку року», внаслідок чого в окремих випадках значення рядка 8 (р.8 = р.8.1 + р.8.2) дорівнює невірному значенню за наявності показників у рядках 8.1 або 8.2.

Порушення, пов’язані з некоректним відображенням об’єкта оподаткування, виявлено у поданій звітності платників Плати по ГУ ДФС у всіх областях.

Також має місце застосування платниками неіснуючих коефіцієнтів до ставок Плати та/або неправильний порядок відображення застосованих коефіцієнтів до ставок Плати у рядках поданої звітності.

Згідно з порядком складання податкової звітності з Плати:

- у рядку 10.1 повинен зазначатись коефіцієнт 0,005 до ставок Плати відповідно до п.255.6 ст.255 Податкового кодексу України (далі – ПКУ);

- у рядку 10.2 – коефіцієнт 0,3 до ставок Плати відповідно до п.255.6 ст.255 ПКУ;

- у рядку 10.3 – коефіцієнт 2 відповідно до п.п.255.11.10 п.255.11 ст.255 ПКУ;

- у рядку 10.4 – коефіцієнт 5 відповідно до п.п.255.11.13 п.255.11 ст.255 ПКУ.

Однак, у більшості областей окремими платниками Плати у рядках 10.1 – 10.4 Додатку 5 до Декларації було задекларовано неіснуючі коефіцієнти до ставок Плати (наприклад, 72,25; 90; 53; 75), а у рядку 9 «Ставка рентної плати» Додатку 5 відсутні ставки рентної плати.

Також у рядку 9 Додатка 5 платниками зазначаються інші, ніж передбачено ПКУ ставки рентної плати.

Незначні помилки, які припускають платники під час декларування податкових зобов’язань з Плати, виявлено за результатами аналізу податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики (додаток 7 «Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики» (далі – Додаток 7) до Декларації).

Так, у рядку 7 «Ставка рентної плати» Додатка 7 до Декларації платниками зазначаються інші, ніж передбачено ПКУ, ставки рентної плати.

З урахуванням зазначеного, звертаємо увагу платників Плати на дотримання ними порядку заповнення податкової звітності з Плати, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №719 «Про затвердження форми Податкової декларації з рентної плати», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за №1051/27496, зі змінами.

Не надійшло повідомлення про сплату податку на нерухоме майно – звертайтеся до органу фіскальної служби

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра нагадує, що в 2017 році фізичні особи сплачують податок на нерухоме майно за 2016 рік.

Податкове повідомлення-рішення про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити будуть надіслані платникам податку за місцем їх податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня. Розрахунок буде здійснено на підставі відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Фізичні особи сплачують податок протягом 60 днів з моменту отримання повідомлення рішення.

Останнім днем сплати податку припадає на 29 серпня.

За порушення термінів сплати податків платники притягуються до відповідальності у вигляді штрафу від 10 до 20% своєчасно несплаченої суми.

З метою недопущення несвоєчасної сплати податку власникам об’єктів нерухомого майна, які володіють житловими будинками площею понад 120 кв.м., квартирами площею понад 60 кв.м., або об’єктами нежитлової нерухомості у разі неотримання податкових повідомлень – рішень на сплату податку, або ж якщо платник податку не погодиться з розрахунком податку або виявить розбіжності в наявній у нього інформації про об’єкт нерухомості, він має звернутися з оригіналами документів на нерухомість до фіскальних органів, за місцем реєстрації платника.

Останні, якщо є підстави, мають провести перерахунок суми податку і надіслати нове податкове повідомлення-рішення.

Скористатись правом на податкову знижку можна лише до кінця звітного року

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра нагадує, що податкова знижка – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати.

Витрати, дозволені до включення до податкової знижки

  • частина суми процентів за іпотечним кредитом;
  • пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям;
  • компенсація вартості навчання;
  • страхові платежі (внески, премії) за договорами довгострокового страхування життя та пенсійні внески в рамках недержавного пенсійного забезпечення;
  • суми витрат із оплати допоміжних репродуктивних технологій;
  • суми витрат на оплату вартості державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини, включаючи сплату державного мита;
  • суми коштів, сплачених у зв'язку із переобладнанням транспортного засобу;
  • суми витрат на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла, у т. ч. на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним.

Платник податку має право скористатись податковою знижкою до кінця податкового року, наступного за звітним. У разі, якщо платник не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Затверджено нову форму декларації з податку на прибуток

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє, що Наказом Міністерства фінансів України від 28.04.2017 р. №  467 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств»затверджено нову форму Податкової декларації з податку на прибуток підприємств та додатків до неї.

Наказ зареєстровано в Мін’юсті України 19.05.2017 р. за № 642/30510, він набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

До уваги неприбуткових установ та організацій!

 

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра, нагадує, що відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 р. №440 неприбутковим установам та організаціям до 1 липня 2017 року необхідно привести установчі документи у відповідність до вимог Податкового кодексу України та надати копії таких документів з заявою форми 1-РН до контролюючого органу. Житлово-будівельні кооперативи також повинні надати  завірені ними копій документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом. Для релігійних організацій цей термін подовжено до 1 січня 2018 року.

Тільки після цього неприбуткова організація буде зареєстрована у новому Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Ті неприбуткові організації, що не привели свої установчі документи у відповідність та не надали їх копії контролюючому органу, будуть виключені з Реєстру неприбуткових організацій після 1 липня 2017 року, а релігійні організації – після 1 січня 2018 року.

Штрафні санкції за порушення граничних термінів реєстрації акцизних накладних в єдиному реєстрі.

 

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра звертає увагу платників, що відповідно до п. 120 прим. 2.1 ст. 120 прим. 2 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН), встановлених ст. 231 ПКУ тягне за собою накладення штрафу в розмірі:

2 відсотків від суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;

10 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

20 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

30 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 61 до 90 календарних днів;

40 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 91 і більше календарних днів.

Відсутність з вини платника акцизного податку реєстрації акцизної накладної в ЄРАН/розрахунку коригування протягом більш як 120 календарних днів після дати, на яку платник податку зобов’язаний скласти акцизну накладну/розрахунок коригування, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, на які платник податку зобов’язаний скласти таку акцизну накладну/розрахунок коригування (п. 120 прим. 2.2 ст. 120 прим. 2 ПКУ).

Нарахування штрафних санкцій за порушення граничних термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в ЄРАН здійснюється контролюючими органами на підставі акту камеральної перевірки та прийнятого за його наслідками податкового повідомлення – рішення.

 

В яких податкових накладних не зазначається код товару ?

 

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра нагадує,  що  відповідно до пп. «і» п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до обов’язкових реквізитів податкової накладної  відносяться код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг – код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі – ДКПП).

Винятки із зазначеного становлять податкові накладні/розрахунки коригування, які складені не за операціями з постачання товарів/послуг (складені відповідно до п. 198.5 ст. 198 ПКУ та п. 199.1 ст. 199 ПКУ і складені на суму перевищення ціни придбання товарів/послуг над фактичною ціною їх постачання/звичайної ціни/балансової (залишкової) вартості.

При складанні  податкових накладних у верхній лівій частині таких накладних у графі «Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини» робиться помітка «X» та зазначається тип причини, зокрема:

04 - Складена на постачання у межах балансу для невиробничого використання;

08 - Складена на постачання для операцій, які не є об’єктом оподаткування податком на додану вартість;

09 - Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість;

13 - Складена у зв’язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності;

15 - Складена на суму перевищення бази оподаткування, визначеної відповідно до ст. ст. 188 і 189 ПКУ, над фактичною ціною постачання.

Отже, в податкових накладних, які складені з типами причини 04, 08, 09, 13, 15 код товару згідно з УКТ ЗЕД та/або код послуги згідно з ДКПП не зазначаються.

 

 

Webmaster Bissiko Studio - Создание сайтов
Copyright 2011 © Центральна районна у місті Дніпрі рада

Центральна районна у місті Дніпрі рада
вул. Князя Ярослава Мудрого, 42; тел.: (056) 744-17-02; e-mail: kirovkadp@i.ua