На главнуюНаписать письмоКарта сайта
Пошук по сайту:

НОВИНИ

08. 11. 2017

Увага! ГУ ДФС у Дніпропетровській області попереджає про активізацію шахраїв, які діють під виглядом працівників фіскал…

Детальніше

03. 11. 2017

Центральне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Дніпрі інформує

Детальніше

Баннер
НОВИНИ ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє
НОВИНИ
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє
22. 04. 2016

Новий звіт про обсяги придбання, реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів у роздрібній мережі необхідно подати до 10 травня 2016р.

ДПІ у Кіровському  районі м.Дніпропетровська звертає увагу суб’єктів господарювання, які займаються реалізацією алкогольних напоїв та тютюнових виробів, що  22 квітня 2016 року набирає чинності Наказ Міністерства фінансів України від 11.02.2016 р. № 49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення».

 

 

Наказом затверджено звіти за формами:

1-РА "Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі";

1-РТ "Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі".

Заповнення форм звітів здійснюється з використанням кодів продукції (84 види продукції, зокрема, пиво) та кодів адміністративно-територіальних одиниць згідно з додатком до цього наказу.

Нагадаємо, що відповідно до ст. 16 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" суб'єкти господарювання, які отримали передбачені цим Законом ліцензії, подають до органів ДФС за місцем реєстрації щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва й/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів. Це правило поширюється й на нові звіти за формами №№ 1-РА, 1-РТ (роздрібна торгівля).

Звертаємо увагу, звіти про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів у роздрібній мережі подають суб'єкти господарювання, які одержали ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, незалежно від форми власності до органів ДФС за основним місцем обліку тільки в електронній формі, тобто необхідно мати/оформити електронний цифровий підпис.

Звіти в електронній формі подається засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, як передбачено для податкової звітності.

Перший звіт суб'єкти господарювання  за квітень повинні податидо 10 травня 2016 року.

Наголошуємо, що статтею 17 Закону №481/95-ВР за неподання чи несвоєчасного подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати відповідні ліцензії, передбачена фінансова санкція у вигляді штрафу у розмірі 17000 гривень.

Про «квартирантів» необхідно повідомити до податкової

Про це наголошують у ДПІ у Кіровському  районі м.Дніпропетровська та нагадують, що фізичні особи, які отримували у 2015 році доходи, які не оподатковувалися при виплаті зобов’язані подавати декларацію про доходи не пізніше 3 травня цього року.

Підсумки щорічного декларування підтверджують, що серед декларантів є і громадяни, які здають квартиру, будинок, довгострокову або подобову, чи інше майно в оренду. У відомстві проводять активну роз’яснювальну роботу і очікують, що до завершення деклараційної кампанії більшість орендодавців самостійно подадуть декларацію та сплатять податок на доходи фізичних осіб.

Подаючи декларацію і сплачуючи цей податок, мешканці Кіровського району підтримують саме місцевий бюджет. Оскільки надходження податку на доходи фізичних осіб — один із резервів наповнення місцевого бюджету – роблять акцент у ДПІ у Кіровському  районі м.Дніпропетровська.

Електронний кабінет надає платникам податків можливість працювати з органами фіскальної служби дистанційно

Електронний кабінет - це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, доступ до роботи в якому здійснюється з будь-якого комп'ютера, підключеного до Інтернету, шляхом аутентифікації з використанням електронного цифрового підпису та авторизації такого платника податків.

Користувачами Електронного кабінету є юридичні особи та самозайняті особи, фізичні особи-підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність.

Електронний кабінет надає платникам податків можливість працювати з органами фіскальної служби дистанційно в режимі реального часу, а саме: подавати декларації з використанням електронного цифрового підпису та переглядати подану та / або сформовану податкову звітність; отримувати нагадування про терміни подання звітності та сплати податків, зборів; отримувати інформацію про особисті реєстраційні дані; подавати заяви і отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості; вести в електронному вигляді Книги обліку доходів і витрат; переглядати інформацію про стан своїх розрахунків з бюджетом, зокрема, про заборгованість по сплаті податків, зборів, ЄСВ тощо.

Робота в Електронному кабінеті виключає можливість помилки в обов'язкових реквізитах поданої декларації та випадки подання звітності не в повному обсязі. З його допомогою можна перевірити звіт на наявність арифметичних помилок, зберегти форму звіту в режимі "Чернетки" і використовувати її при створенні наступних звітів. Також Електронний кабінет надає можливість імпорту з бухгалтерських програм (наприклад, 1-С) сформованої електронної звітності, перетворення її в пакет документів з подальшим направленням до органів фіскальної служби. Через Електронний кабінет можна отримати квитанції про прийняття органами фіскальної служби спрямованого звіту протягом декількох хвилин.

 

Брифінг щодо адміністрування Єдиного соціального внеску

Днями в ДПІ у Кіровському  районі м.Дніпропетровська відбувся брифінг із заступником начальника інспекції Самсоненко Євгенією. Темою брифінгу стали питання адміністрування єдиного соціального внеску та надходження ЄСВ до бюджету.

Щонайперше Євгенія Сергіївна звернула увагу, що Законом України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», який набрав чинності 1 січня 2016 року, внесено зміни до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464 «Про збір та облік єдиного внес­ку на загальнообов'язкове державне соціальне страху­вання», а саме:

- виключено норми щодо визначення розміру єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування для страхувальників, які використовують найману працю, залежно від класу професійного ризику виробництва, встановленого відповідно до законодавства;

- знижено розмір єдиного соціального внеску вдвічі – до 22 відсотків від бази нарахування;

- збільшено максимальну величину бази нарахування єдиного внеску - максимальну суму доходу застрахованої особи на місяць, з сімнадцяти до двадцяти п’яти розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом, на яку нараховується єдиний внесок;

- скасовано утримання єдиного соціального внеску із зарплати працівника.

Продовжуючи розмову заступник начальника відмітила, що як і раніше, якщо підприємець – платник єдиного податку є інвалідом або пенсіонером за віком та отримує відповідну пенсію або соціальну допомогу, він звільняється від обов’язку сплати ЄСВ.

Також, Євгенія Самсоненко зазначила, що за січень-квітень 2016 року інспекцією забезпечено збір Єдиного соціального внеску у сумі 336,7 млн. грн.

- За березень цього року податковою забезпечено 79,1 млн. грн Єдиного соціального внеску, - зауважила заступник начальника ДПІ.

 

 

 

Легалізації заробітної плати альтернативи немає

Актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у «конвертах». Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності, при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати.

Бажаючи уникнути зайвих, на їхню думку, витрат, не чесні роботодавці  видають працівникам зарплату готівкою. У цьому випадку йдеться про „тіньові” заробітки, з яких не утримуються податки та не здійснюються відрахування до Пенсійного фонду. Це негативно впливає на економіку країни та на самого працівника. А працівники, іноді свідомо погоджуються на пропозицію роботодавців отримувати офіційну (часто мінімальну) та неофіційну (значно вище мінімальної) зарплатню.

Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату „в конвертах” позбавляє їх соціального захисту. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.

Деякі підприємства мають в обороті десятки мільйонів гривень, при цьому їх працівники задовольняються «мінімалками». Така ситуація неприпустима. Керівники підприємств мають дбати про добробут та захищеність у майбутньому своїх працівників, виплачуючи зарплати  не нижчі середньообласного рівня. Суспільство має зрозуміти, що легалізації заробітної плати альтернативи немає.

 

 

Інвестиція у майбутнє

Розуміючи, що усвідомлення обов’язку сплачувати податки виховується з юнацьких років, фахівці ДПІ у Кіровському  районі м.Дніпропетровська дедалі більше уваги приділяють виховній і роз’яснювальній роботі серед молоді, чим допомагають зрозуміти, як правильно будувати стосунки із державою, використовувати свої права та виконувати обов’язки.

Так, відкриту лекцію для студентів Монтажного технікуму на тему «Підвищення серед молоді рівня податкової культури. Декларування громадянами доходів, отриманих у 2015 році та право на податкову знижку. Електронні сервіси та адміністративні послуги ДФС. Детінізація відносин у сфері зайнятості населення» провели фахівці ДПІ у Кіровському  районі м.Дніпропетровська.

Податківці ознайомили студентів з результатами роботи інспекції, розповіли про основні сучасні напрямки роботи фіскальної служби та детально зупинилися на питанні декларування громадянами доходів, зокрема на  підставах для обов’язкового подання податкової декларації про майновий стан і доходи, термінах декларування та сплати податку, застосуванні ставок податку та пояснили, коли декларація про майновий стан і доходи не подається.

У ході виступу податківці звернула увагу слухачів на те, що оподаткування, крім обов’язку сплати податків, передбачає реалізацію права платників податку на податкову знижку, що є важливим для тих студентів, які навчаються на комерційній основі. Так, у 2016 р. платники податку на доходи фізичних осіб, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2015 р., податкову декларацію можуть подати упродовж всього року.

Зацікавленість у студентів викликала розповідь податківців про роботу електронних сервісів та надання адміністративних послуг ДФС України. Лекторами акцентована увага  і на роботі антикорупційного сервісу ДФС України «Пульс В ході проведення заходу фахівці податкової не оминули увагою і питання детінізації доходів у сфері зайнятості населення.

Наприкінці лекції податківці відповіли на запитання студентів і висловили сподівання, що інформація, яку вони отримали у ході лекції, не тільки корисна для них, а й досить цікава. Отриманими знаннями вони зможуть поділитися вдома зі своїми батьками, старшими товаришами та знайомими, - і тим самим виконають функцію  волонтерів фіскальної служби з питань декларування.

На згадку про зустріч податківці подарували студентам власну друковану продукцію стосовно розглянутих на лекції питань.

 

У травні збільшується мінімальна заробітна плата

У ДПІ у Кіровському  районі м.Дніпропетровська нагадують, що з 1 травня 2016 року розмір мінімальної заробітної плати складає 1450 грн. у місячному розмірі, в погодинному розмірі 8,69 грн.

Окрім, власне розмірів мінімалки змінюється мінімальний розмір єдиного соціального внеску, який підприємці платять за себе і буде складати 319 грн.

Розмір податкової соціальної пільги залишається незмінний: 689грн. – у розмірі 100 відсотків, 1033,50 грн. – у розмірі 150 відсотків,1378 грн. – у розмірі 200 відсотків. Граничний розмір доходу,який дає право на отримання ПСП – 1930 грн.

Розміри мінімальної заробітної плати на 2016 рік затверджені Законом України "Про Державний бюджет України на 2016 рік" від 25.12.2015 р. N 928-VIII.

Мінімальна заробітна плата - це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може здійснюватися оплата за виконану працівником місячну, погодинну норму праці (обсяг робіт) (Кодекс законів про працю України, Закон України "Про оплату праці" від 24.03.1995 р. N 108/95-ВР).

 

Платники єдиного податку стабільно поповнюють місцеву скарбницю Кіровського району

Сьогодні повнота та своєчасність надходжень до місцевих бюджетів має велике значення, адже бюджети   районів – це безпосереднє джерело видатків на потреби громади, а єдиний податок – одне із джерел, що його стабільно наповнює.

За січень-квітень 2016 року підприємці-спрощенці Кіровського району сплатили до місцевого бюджету   13,3 мільйона гривень єдиного податку. Протягом відповідного періоду минулого року місцеві бюджети отримали  лише 7,4 мільйонів гривень єдиного податку. Таким чином, сума надходжень єдиного податку перевищила минулорічні показники на 6,3 мільйона гривень, що на 79,7 вісотка більше показника 2015 року.

Кіровські спрощенці стабільно збільшують сплату єдиного податку. А це позитивний сигнал для місцевих громад, оскільки єдиний податок належить до тих платежів, що є бюджетоутворюючим для місцевих бюджетів.

Нагадаємо, що згідно п. 295.1 Податкового кодексу України, платники єдиного податку першої і другої групи сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

Разом з цим спрощенці зазначених груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку на один календарний місяць у році на час відпустки, а також за період хвороби, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

Фахівці податкової інспекції зі свого боку, гарантують якісне обслуговування та консультаційну допомогу тим підприємцям, котрі відповідально ставляться до конституційного обов'язку щодо сплати податків.

 

 

Антикорупційний сервіс «Пульс» перевірять Кіровські підприємці

Протягом січня-квітня 2016 року на антикорупційний сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 9 повідомлень від платників та мешканців Кіровського району.

Серед проблемних питань, які турбували звернувшихся терміни подання податкової звітності та проблеми реєстрації податкових накладних в ЄРПН. Усі звернення вирішено у встановлений термін.

Нагадаємо: сервіс «Пульс» – один з інструментів боротьби з корупцією в органах ДФС та оперативного реагування на актуальні питання, які виникають у підприємницькій діяльності суб’єктів господарювання. «Пульс» працює за принципом зворотного зв'язку – оператори приймають звернення та повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи. Номер цілодобової телефонної лінії: (044) 284-00-07.

На замітку майбутнім „спрощенцям”

Відповідно до п.п. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву.

У заяві зазначаються обов’язкові відомості, визначені у п. 298.3 ст. 298 ПКУ.

Пунктом 293.2 ст. 293 ПКУ встановлено, що фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними та міськими радами для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

1) для першої групи платників єдиного податку – у межах до 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати;

2) для другої групи платників єдиного податку – у межах до 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.

Для третьої групи платників єдиного податку відсоткова ставка єдиного податку встановлюється у розмірі:

1) 3 відсотки доходу – у разі сплати податку на додану вартість згідно з ПКУ;

2) 5 відсотків доходу – у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку (п. 293.3 ст. 293 ПКУ).

Згідно з п. 65.1 ст. 65 ПКУ взяття на облік фізичних осіб – підприємців у контролюючих органах здійснюється за місцем їх державної реєстрації на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».

Пунктом 65.5 ст. 65 ПКУ встановлено, що взяття на облік самозайнятої особи здійснюється контролюючим органом не пізніше наступного робочого дня з дня отримання відповідних відомостей від державного реєстратора (для фізичних осіб – підприємців) або прийняття заяви (для осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність).

Взяття на облік фізичної особи – підприємця підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі – ЄДР), яка надсилається (видається) фізичній особі – підприємцю у порядку, встановленому Законом.

Отже, на підставі виписки з ЄДР у рядку 4 заяви про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – заява) зазначаються дані документа, що підтверджують державну реєстрацію платника податків (назва, номер та дата).

При цьому поля «номер реєстрації в органі державної податкової служби» та «дата взяття на облік в органі державної податкової служби» заяви не підлягають обов’язковому заповненню.

У рядку 8 «Обрана ставка єдиного податку при переході на спрощену систему оподаткування» заяви зазначаються обрана ставка єдиного податку та відповідна група.

 

 

Податкова накладна: часткове постачання послуги або оплата частини її вартості

Починаючи з 01.04.2016, податкова накладна складається за формою та в порядку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 (далі - Порядок №1307).

Графи 4 та 5 податкової накладної заповнюють відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку (КСПОВО), чинного на дату складання податкової накладної.

У графі 4 зазначається умовне позначення відповідної назви одиниці вимірювання/обліку (українське), зазначеної у КСПОВО.

При складанні зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у п. 11 Порядку №1307, у графі 4 вказується «грн».

Якщо товар/послуга, що постачається, має одиницю обліку, яка відсутня у КСПОВО, у графі 4 зазначається умовне позначення одиниці вимірювання таких товару/послуги, яке використовується для обліку та відображається у первинних документах;

- у графі 5 - код відповідної одиниці вимірювання/обліку, зазначений у КСПОВО.

Якщо в графі 4 зазначено умовне позначення одиниці виміру, яка відсутня в КСПОВО, графа 5 не заповнюється.

До графи 6 вносяться дані щодо кількісті (об’єму, обсягу) постачання товарів/послуг.

При складанні податкової накладної на повне постачання послуги або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) у повному обсязі, у графі 6 податкової накладної зазначається «1».

У разі складання податкової накладної на часткове постачання послуги або на суму попередньої оплати частини вартості послуги у графі 6 зазначається відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, при постачанні частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або при отриманні суми попередньої оплати у розмірі половини договірної вартості послуги у графі 6 вказується число «0,5».

 

 

Вимоги законодавства – своєчасне оприбуткування готівки

ДПІ у Кіровському  районі м.Дніпропетровська  звертає увагу на вимоги пункту 2.6 глави 2 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 №637 (далі – Положення), чим передбачено, що уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та в повній сумі оприбутковуватися.

Оприбуткуванням готівки в касах підприємств, які проводять готівкові розрахунки з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги відповідно до вимог глави 4 Положення, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів.

При проведенні готівкових розрахунків із застосуванням РРО або використанням розрахункової книжки (далі – РК) оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК).

Виходячи з наведених вимог законодавства, якщо суб’єкт господарювання працює цілодобово, і робоча зміна розпочалась одного календарного дня, а закінчилась наступного календарного дня (ресторан розпочав роботу о 12 год. 00 хв. 15.04.2016, а закінчив о 00 год. 30 хв. 16.04.2016), оприбуткування готівки здійснюється шляхом вчинення запису у КОРО, на підставі фіскальних звітних чеків РРО, при цьому дата оприбуткування у КОРО повинна відповідати даті роздрукування фіскальних звітних чеків РРО (Z-звіт повинен роздруковуватися після завершення робочої зміни о 00 год. 30 хв.16.04.2016, оприбуткування готівки повинно здійснюватись у КОРО 16.04.2016).

Детальніше про це та друкування звітного чеку РРО йдеться у листі ДФС України від 18.04.2016 р. №13854/7/99-99-22-07-03-17.

 

 

Період для звільнення юридичної особи від сплати земельного податку

Статтею 7 Податкового кодексу України визначено загальні засади встановлення податків і зборів, зокрема під час встановлення податку можуть передбачатися пільги та порядок їх застосування.

Підставами для надання податкових пільг є особливості, що характеризують певну групу платників податків, вид їх діяльності, об’єкт оподаткування або характер та суспільне значення здійснюваних ними витрат (п. 30.2 ст. 30 ПКУ).

Відповідно до п. 284.1 ст. 284 ПКУ органи місцевого самоврядування встановлюють ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території.

Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право (п. 284.2 ст. 284 ПКУ).

Разом з цим відповідно до пп. 1, 3 ст. 73 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов’язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Місцеві органи виконавчої влади, підприємства, установи та організації, а також громадяни несуть встановлену законом відповідальність перед органами місцевого самоврядування за заподіяну місцевому самоврядуванню шкоду їх діями або бездіяльністю, а також у результаті невиконання рішень органів та посадових осіб місцевого самоврядування, прийнятих у межах наданих їм повноважень.

Отже, рішення органів місцевого самоврядування є обов’язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами. Право щодо застосування пільги по земельному податку у платника виникає з урахуванням строків, визначених таким рішенням органу місцевого самоврядування.

 

 

Податок на нерухомість: особливості розрахунку та сплати фізичними особами

Ставка податку на нерухоме майно встановлюється відповідним органом місцевої влади. Наразі її розмір не може перевищувати 3% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного звітного року.

Якщо ж органом місцевої влади не прийнято рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов’язковими згідно з нормами Податкового кодексу України, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм Податкового кодексу України із застосуванням їх мінімальних ставок.

Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток. Для фізичних осіб база оподаткування визначається податковим органом на підставі даних Держреєстру речових прав на нерухоме майно або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

При цьому відповідна база оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 60 кв. м;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 120 кв. м;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), – на 180 кв. м.

Відтак від сплати податку на нерухоме майно звільняються фізичні особи, які мають у власності перелічені об’єкти нерухомого майна в межах вказаної площі.

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється податковим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

Водночас за наявності у власності об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки  із загальною площею понад300 кв. м(для квартири) та/або500 кв. м(для будинку), сума податку, розрахована відповідно до пп. "а"-"г" п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України збільшується на 25000 грн на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку).

Після обчислення суми податкового зобов’язанння фізичним особам надсилають податкове повідомлення-рішення про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити за місцем податкової адреси фізичної особи (місцем реєстрації). Таке повідомлення-рішення має бути надіслано до 1 липня 2016 року для сплати податку на нерухоме майно за 2015 рік. Відповідно протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення фізичним особам необхідно сплатити суму податку.

ВІДОБРАЖЕННЯ ДОХОДУ З ВРАХУВАННЯМ «ПІДВИЩУЮЧОГО» КОЕФІЦІЄНТА У РОЗРАХУНКУ 1ДФ

Державною фіскальною службою України листом від 04.04.2016 р. N 7309/6/99-95-42-02-16 надано роз’яснення щодо відображення у графах 3а та 3 податкового розрахунку ф. 1ДФ сум доходів, до яких застосовується коефіцієнт, передбачений п. 164.5 ст. 164 Податкового кодексу України, а саме:

порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 N 4 (далі - Порядок).

Відповідно до п. 3.2 розділу III Порядку у графі 3а "Сума нарахованого доходу" податкового розрахунку за ф. 1ДФ відображається (за звітний квартал) дохід, який нараховано фізичній особі відповідно до ознаки доходу згідно з довідником ознак доходів, наведеним у додатку до Порядку. У разі нарахування доходу його відображення у графі 3а є обов'язковим незалежно від того, виплачені такі доходи чи ні.

Нарахований дохід відображається повністю, без вирахування податку на доходи фізичних осіб, страхових внесків до Накопичувального фонду, у випадках, передбачених законом, - обов'язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, суми податкової соціальної пільги за її наявності та військового збору (у періоді його справляння).

У графі 3 "Сума виплаченого доходу" податкового розрахунку за ф. 1ДФ відображається сума фактично виплаченого доходу платнику податку податковим агентом (п. 3.3 розділу III Порядку).

Згідно з п. 164.5 ст. 164 Кодексу під час нарахування (надання) доходів у будь-якій негрошовій формі базою оподаткування є вартість такого доходу, розрахована за звичайними цінами, правила визначення яких встановлені згідно з Кодексом, помножена на коефіцієнт, який обчислюється за такою формулою К = 100 : (100 - Сп), де К - коефіцієнт; Сп - ставка податку, встановлена для таких доходів на момент їх нарахування.

До наведеної формули застосовується діюча у 2016 році ставка податку 18 відсотків (для ставки податку 18 відсотків - коефіцієнт 1,21951).

Враховуючи, що коефіцієнт, передбачений п. 164.5 ст. 164 Кодексу, застосовується для визначення бази оподаткування, тому у разі надання платнику податку доходів у негрошовій формі, суми нарахованого доходу у графах 3а "Сума нарахованого доходу" та 3 "Сума виплаченого доходу" податкового розрахунку за ф. 1ДФ відображаються з урахуванням цього коефіцієнта.

 

Внесення об'єднання співвласників багатоквартирного будинку до Реєстру неприбуткових установ та організацій

Відповідно до Податкового кодексу України об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі - ОСББ) можуть бути віднесені до неприбуткових організацій.

Обов’язковою умовою для неприбуткових організацій є використання своїх доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

Для внесення до Реєстру неприбуткових установ та організацій ОСББ необхідно подати до територіального органу ДФС за своїм місцезнаходженням реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2013 року №37, а також копії установчих документів.

Неприбуткові організації, внесені до Реєстру, що не відповідають вимогам п.133.4 ст.133 ПКУ, з метою включення до нового Реєстру зобов'язані до 1 січня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність до норм ПКУ та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу (п.35 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" ПКУ).

Неприбуткові організації, які не привели установчі документи у відповідність до норм ПКУ, після 1 січня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру.

 

ДПІ у Кіровському  районі м.Дніпропетровська для платників податків проведено «гарячу лінію» з питань ПДВ

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» проведено  начальником управління податків і зборів з юридичних ДПІ у Кіровському  районі м.Дніпропетровська Коношенко Тетяно. Вікторівною.

Платників податків цікавили питання щодо використання нової форми податкової накладної, акумулювання сільськогосподарськими підприємствами сум податку на додану вартість на спеціальних рахунках, застосування штрафних санкцій за порушення платниками ПДВ граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

Під час «гарячої лінії» платники ПДВ мали можливість отримати кваліфіковані відповіді на свої запитання.

 

Викрито ухилення від сплати 4,1 млн. грн. податків оптовим торговцем харчовими продуктами

Співробітниками податкової міліції Дніпропетровської області внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення, що кваліфікується за ст.212 КК України за фактом ухилення від сплати податків посадовими особами комерційного підпри- ємства, що здійснює діяльність у сфері оптової торгівлі харчовими продуктами.

Ці посадові особи у 2015 році через низку суб’єктів господарської діяльності, що мають ознаки фіктивності, ухились від сплати податків у сумі 4,1 млн. гривень.

Слідчі дії тривають.

 

 

Webmaster Bissiko Studio - Создание сайтов
Copyright 2011 © Центральна районна у місті Дніпрі рада

Центральна районна у місті Дніпрі рада
вул. Князя Ярослава Мудрого, 42; тел.: (056) 744-17-02; e-mail: kirovkadp@i.ua